Gå til innhold

Honda Civic DX (3 dørs) søker rimelig kraftpakke til rundt 5000,-

Ranger emnet

spn85

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle gjerne hatt noen tips om hvor jeg burde lete for å gjøre et virkelig bilstereokupp! Som sagt kjører jeg rundt i en Honda Civic 95 mod med et par hattehøyttalere på 130W hver.. De låter helt greit, men jeg savner liksom at det rister i mellomgulvet..

Første spørsmål: er det fysisk mulig å få én, (gjerne to), subwoofere (helst med kasse), forsterker og kondensator som gir en heftig bassopplevelse til max 5000,-? (Hvor mye må jeg eventuelt opp i?) Jeg må nesten understreke at jeg vil ha en REN bass med PUNCH i.. Finnes ikke noe værre enn slappe subwoofere..

Andre spørsmål: isåfall, hvor!? Oppsøker gjerne daglige ledere, skriver gjerne mail til produsenter osv for å få en skikkelig kompispris.. Fint om dere har noen tips til hvordan jeg kan gjøre et kupp :D

Tredje spørsmål: hva er egentlig meningen med livet..?

Det var alt.

Håper dere tar dere tid til å svare, for jeg har fryktelig lyst på litt lyd i bilen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje spørsmål: hva er egentlig meningen med livet..?

Det er nødvendigvis ikke slik at alt skal ha en mening. Så livet har ingen mening som jeg eller deg kan dra "nytte av" på en måte. Eneste grunnen til at vi lever som skapninger, er for å formere oss. Hyggelig tanke egentlig, eller hva? :)

/OT

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på denne pakken, men vet ikke om det gir god nok trøkk..

http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=47&id=1500

Virker som om alle webshoper har masse sånne "50% tilbud", og dette gjør at jeg får et litt rotete prisbilde.. "Er det virkelig et kjempetilbud?" "Hvorfor er det så billig? Er det dårlig kvalitet?" Er disse pristilbudene virkelig tilbud, eller er det lureri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megabillig.com er billig fordi det er en butikk som ligger i amerika... i tillegg til prisen du får der kommer mva og frakt om jeg ikke tar feil... hvis du putter i handlevogn og går til kassa, så får du vite hva du EGENTLIG må betale, men fortsatt billig å bestille en del ting der;)

Den kassa som earthquake nevner hadde jeg i 1x12" før... var veldig fornøyd med den;) rista bra i en primera sedan hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan du se på kjøp og salg delen der har jeg ett par tråder med ryddesalg hvor du vil finne ting som kan riste bilen din.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=134802

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=134872

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluss fortolling og at du ikke følger norsk kjøpslov når du handler fra megabillig.com. anbefaler heller en norsk butikk fremfor megabillig.com.

Blaupunkt har jo noen suber som spiller veldig bra i allegfall. både høyt og pent (med riktig installasjon, vel og merke. men det gjelder jo alt).

men når det gjelder forsterker er kommer det nesten an på hva slags sub du bestemmer deg for å kjøpe.

det som er helt sikkert er at du bør droppe kondensator og heller legge pengene i noe annet.

hva som er meningen med livet - er noe jeg har lurt på selv i lang tid. men kan faktisk ikke finne noe fornuftig svar.

ser man på det sånn fort på nært hold, så vil man sikkert tro det er mange meninger. men ser man på det i stor skala, så er vi ikke noe annet en en bitte-bitte-liten del av solsystemet vårt, som igjen bare er en bitte-bitte-bitte-liten del av galaksen vår, som igjen bare er en bitte-bitte-bitte-bitte-liten del av verdensrommet.

å om noen få milliarder år, hvis ikke noe annet skjer før den tid, vil vi (og hele solsystemet) dø ut uansett ettersom solen dør ut, og ingen vil antageligvis noengang få vite at vi har eksistert engang.

så meningen med livet blir vel egentlig bare å leve som du ønsker, ha det fint, og ikke holde igjen. du er det viktigste i livet ditt. for du lever her og nå, og du lever ikke evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider