Brandtenborg Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Er det noen som vet hvordan man peller ut instrumentbordet i en Mercedes W-123??? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 er det ikke bare å lure et flattjern under der da og jekke det ut. Syns huske at det er en ganske enkel sak da vi gjorde det på samme modellen til onkeln min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 De jeg har snakka med sier man trenger en spesialnøkkel/krok for å få det ut. Det er visst ikke så lett å få tak i... Har prøvd med flattrekker men får det ikke til... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Bruk litt ståltråd, bøy en liten krok (90 grader, ca. 1 cm) ytterst i enden. Lag to slike. Stikk disse inn på hver side av instrumentpanelet, vri dem sånn at krokene peker innover (hekter seg på baksiden av panelet) og trekk hele greia ut. Dette er den måten verkstedet gjør det på, og spesialverktøyet er bare to "ståltråder" med krok i enden og håndtak. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Spangen Bruk litt ståltråd, bøy en liten krok (90 grader, ca. 1 cm) ytterst i enden. Lag to slike. Stikk disse inn på hver side av instrumentpanelet, vri dem sånn at krokene peker innover (hekter seg på baksiden av panelet) og trekk hele greia ut. Dette er den måten verkstedet gjør det på, og spesialverktøyet er bare to "ståltråder" med krok i enden og håndtak. Takk for det! Da skal jeg kjøpe ståltråd og prøve! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg