Gå til innhold

Understell 940?

Ranger emnet


Finken

Anbefalte innlegg

Satt her på forumet i går og bladde imellom en hel masse volvo prosjekter og greier, da kom jeg over en tråd ett eller annet sted hvor det var en link til ei hjemme side til en kar som lagde masse understells deler til volvo 2,7,8 og 9 serien.

Hadde også noen bremsekit, alt av priser var oppgitt i dollar så var nok kansje ei amerikansk side.

 

Vel, spørsmålet er da: noen som har adressen til denna sia? For jeg klarer faen ikke og finne igjen den tråden. he he

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil så begynte navnet på bedriften/personen/butikken med ett eller annet på h, heico, henke, helke eller noe i den duren.

Hadde coilovers til en del volvoer også, gikk vel mest i understells deler.

Jeg kom over en her på forumet som snakka om big brake kit til 240 som kosta 1900 dollar, var sånn jeg fikk rota meg inn på den sia, via en link han hadde lagt ut. Men nå klarer jeg ikke og finne tilbake til den sia.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil så begynte navnet på bedriften/personen/butikken med ett eller annet på h, heico, henke, helke eller noe i den duren.

Hadde coilovers til en del volvoer også, gikk vel mest i understells deler.

Jeg kom over en her på forumet som snakka om big brake kit til 240 som kosta 1900 dollar, var sånn jeg fikk rota meg inn på den sia, via en link han hadde lagt ut. Men nå klarer jeg ikke og finne tilbake til den sia.

 

Er noe som heter Heico Sportiv, men de driver bare med nyere volvoer og er tysk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dem gitt.

Har tenkt litt og kom på at det big brake kitet som var til 240 var set stop tech kit med bellhouse og caliper feste laget av denne karen.

 

Må finne tilbake til denne sia, han hadde flere gromme løsninger som var bolt on til 2,7,8 og 9 serien. Bærebruer, coilovers, momenstag bak, innfesting til momenstag, justerbart panhardstag, camber plater, ja, mye mer.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dem gitt.

Har tenkt litt og kom på at det big brake kitet som var til 240 var set stop tech kit med bellhouse og caliper feste laget av denne karen.

 

Må finne tilbake til denne sia, han hadde flere gromme løsninger som var bolt on til 2,7,8 og 9 serien. Bærebruer, coilovers, momenstag bak, innfesting til momenstag, justerbart panhardstag, camber plater, ja, mye mer.

 

Her? http://www.trianglesunlimited.com/index.php?pg=240stoptech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår