Gå til innhold

Kjøpes: Bakaksel til Kadett

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Kadettn er en knall oransje skjønnhet... Litt rust i kanaler og hjulbuer, men har helt ny front,skjermer og kanaler liggende. Må bare finne en som kan sveise kanalene billig... En liten runde med lakk, og så er hun helt strøken. Morsom sladdebil. Tatt ut baksetet og letta til 750kg. Hun slipper på tørt føre med helt nye 195/55 yokohama sport dekk... Og det er med orginal motor på ca 50 hester. Er snart ferdig med å klargjøre til 2.0 Mangler bare bremser. Større motor kommer snart, og da bryter helvete løs:)

 

 

 

Dritsøt kattepus forresten...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kadett c

Er snart ferdig med å klargjøre til 2.0 Mangler bare bremser. Større motor kommer snart, og da bryter helvete løs:)

 

 

 

Dritsøt kattepus forresten...

 

 

høres moro ut det..har du fått tak i motor? eventuelt hva da? ellers?:hello:

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! Har ikke helt bestemt meg for motor, men klargjør bilen til 2.0 cosworth. Men for å ikke kjøre meg ihjæl første dagen, skal jeg ha i en vanlig 2.0 fra opel først. Vet ikke hvilken. Så kan jeg heller bytte til cosworth når jeg blir lei av vanlig 2.0 og jeg har litt mer penger..... Det tar på å bygge opel, jeg er raka blakk... Hvordan går det med deg da? Hvordan gikk løpet?

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det greit jeg..vi endte på 15 plass av 23 startende biler.(20 fullførte). gikk litt dårlig på slutten da, knakk en drivaksel og mista bremsene når det var ca. halvtime igjen..men sånt skjer. vi kom jo i mål da. ellers kjempebra forhold, tørt 30 grader i skyggen, kan jo ikke be om mer...:cool:

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kadett c

Yess.... Hva stiller du opp med da? Mazdan? Vet ikke om jeg klarer å kjøre fra deg... Kommer an på hvordan motor det blir.

 

Amazonen med ny motor:D Og drar du meg så slenger jeg en flaske lystgass i den også....

 

Mazdaen har jeg solgt..............for 1500.- til høggern

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lystgass ja... Bare juks det... Da fletter du nok fra meg. Lurer på hvilken motor jeg skal ha i kadetten. Noen som har tips om hva som er lettest og billigst å putte i en kadett c? Må være fra en opel da selvfølgelig. Og ikke større enn 2.0

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kadettc, er du jente?......... og du mekker en ascoan med cossy motor?...

 

Synes dette mere høres ut som despeat bullshit etter opmersomhet blandt råne gutta, men om du gjør dette så er jeg virkelig imponert

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår