Erik Andre Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ghosts bilklubb inviterer til "en dag på rullende" hvor man kan bremse bilen .. se hvor mye hester det er i motor og på hjula rullende tar alle typer biler forhjul, bakhjul og 4x4 koster 500 kr denne dagen (vanligvis koster det 1100+) treffet er i holmestrand på botne bil.. kl 10 starter det, mail om info: daniel@ghostsbilklubb.no Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Kjempebra tiltak :) bare synd det er litt langt unna meg :( Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 frister litt, men føler at det blir litt nedtur hvis jeg prøver:p Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 vet det er rundt 100 i golfen, trenger ikke vite mer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hvor mange kan dere ha med dere da ? Og er rulla "lav" eller blir det vanskelig for en lav på å komme på ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 min kom oppå der uten en ripe når jeg var på besøk med Ford motorsport club.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hvor mange vi kan ha med oss? så mange som mulig :) var samme type treff i våres og da rulla det inn noen ganske lave biler på den, hvor stor bakkeklaring det må være vet jeg ikke. Kan undersøke det i morgen. etter å ha lest signaturen din må du jo komme!! :) til alle andre, koster ingen ting å komme å se eller stille ut bil, i våres tok de noen kroner for å være med på peoples Choice. Men ingen ting å bli blakk av Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jackpot: Daniel, fint for deg a :boxers neida bare tuller :) Erik Andre: Hadde vært moro å tatt en tur ja, siden det er en stund til ennå så greier jeg ikke å svare helt ennå, men har veldig lyst... Bilen min er ikke så veldig lav, men det er langt ifra fronten på bilen til forhjula, derfor får jeg problemer noen steder :) Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jectson Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg kommer definitivt en tur :happyhappy: Siter Subaru Impreza WRX STi MY02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6Bjørn Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hvordan er denne rulla?Snill eller gir den ærlige resultater? Siter BMW Entusiasten <----> BilTips.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 den er ærlig etter det jeg har hørt :) mange som blir skuffa, har hatt bedre resultater andre steder... på "snille" ruller eller skryte ruller.. hva man velger å kalle de :) edit: fikk beskjed om at rulla er 100% rett og lave biler ikke hadde noe problemer med å komme innpå den. minimal bakkeklaring er det ingen som vet sikkert, men bilen til Leif (svart Porsche 944) kan se den i siste gatebil magasinet hvis noen har lest det, ruller fint på og av.. og den har en spoiler som ikke ligger veldig mange cm over asfalten. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostsformann Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hello! jeg kan svare litt på det... rulla tar veldig lave biler.. uten problem... rulla er 100% riktig... var en del som klaget sist på de ble så skuffa... daniel mortensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hadde vært litt moro å sett på ihvertfall. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hadde vært litt moro å sett på ihvertfall. sett alle de stolte glisene bli til skuffa tryner i løpet av dagen mener du? :op: hehe.... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 sett alle de stolte glisene bli til skuffa tryner i løpet av dagen mener du? :op: hehe.... Yep, helt riktig. Er moro å få se dem når hestekreftene de skulle få i følge hjemme siden de kjøpte f.eks luftfilteret på ikke stemte. Måler den kreftene på hjula eller motor, siden de to er forskjellige. Jeg har ikke all verdens med hester, men hadde vært moro å sett om jeg har fått noe mer med de få modifikasjonene jeg har. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg