Ottesen Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Tenker det vil ta fra 10 - 15 min med bare måling. Man må jo stroppe litt fast også, så det tar jo litt tid. Okay :) Blir en lang dag iallefall da, er vel mange som skal på rulla regner jeg med :) Noen som har et nummer jeg kunne ringt vist vi ike finner fram ? Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Okay :) Blir en lang dag iallefall da, er vel mange som skal på rulla regner jeg med :) Noen som har et nummer jeg kunne ringt vist vi ike finner fram ? Mvh En gate addresse hadde også vært fint for GPS'n min hehe Blir ihvertfall moro å se og høre Mustangen din. Har en liten sans for FOX'n :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Barstadveien 3 3080 Holmestrand Synd det er på en lørdag da sikkert flere enn meg må jobbe. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 En gate addresse hadde også vært fint for GPS'n min hehe Blir ihvertfall moro å se og høre Mustangen din. Har en liten sans for FOX'n :) Jau, snerten liten lyd på den :) Gleder meg til å se på din også, blir nok bra ! Kommer sammens med en helt svart bmw 745 med turbomotor også, blir moro å se effekten på den også :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hmm.. må vel prøve å komme meg nedover.. usikker på om jeg skal tørre å ta Audi'n på rulla da.. ;P blir helt sikkert super-skuff! :P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hmm.. må vel prøve å komme meg nedover.. usikker på om jeg skal tørre å ta Audi'n på rulla da.. ;P blir helt sikkert super-skuff! :P Du er nok ikke alene om det du, syntes du skal ta'n på rulla jeg :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Dere må få lagt ut resultatene på diverse biler da:) sånn før og etter bidler av ansiktutrykk hadde også vært morro :fatality: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Du er nok ikke alene om det du, syntes du skal ta'n på rulla jeg :) Hehe. Det hadde jo vært moro og kjekkt og visst hvor mye eller LITE jeg egentlig har:P hehe.. Får se om det er noen som blir med meg bortover:P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Addressen er lagret og vi ses på Ryen kl 0900 :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostsformann Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Okay :) Blir en lang dag iallefall da, er vel mange som skal på rulla regner jeg med :) Noen som har et nummer jeg kunne ringt vist vi ike finner fram ? Mvh er bare og ringe meg 93053886 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostsformann Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Dere må få lagt ut resultatene på diverse biler da:) sånn før og etter bidler av ansiktutrykk hadde også vært morro :fatality: jeg kan bare legge ut hvem som vinner .. ikke hvor mye dem har under pansret osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostsformann Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hehe. Det hadde jo vært moro og kjekkt og visst hvor mye eller LITE jeg egentlig har:P hehe.. Får se om det er noen som blir med meg bortover:P alle får printet ut vert sitt ark.. der det står: 0 til 100 1/4 mile topp fart osv hvis noen ikke finner fram,.. er det bare og ringe meg 93053886 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 aah, ok.. får man ikke vite hk? jeg ringer hvis jeg skal dit og ikke finner fram:P hehe.. Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Trudde det var effekt måling jeg da. Hestekrefter og dreimoment. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Trudde det var effekt måling jeg da. Hestekrefter og dreimoment. Er det ja,(håper og mener jeg) står i første side også....ble litt beskymra selv jeg nå :) Vi kommer med 3 bilen imorra, e28 bmw m535 og e23 745, begge med 3,5 liter turbomotor....blir moro å se effekten på så lite trykk som dem står på nå. Mvh Ottesen :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg