Kverna Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Bra skrevet Anders, var vel nettopp derfor de hadde rulledag, får å få litt ekstra penger til nye ruller :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Godt å vite. Var første gang jeg har hatt bilen på rulle så det var litt moro uansett, bare synd alle tall ikke stemte helt. Hvordan kom rulla frem til ca dobbelt så mye Nm enn det bilen egentlig har? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders900T Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Fel värden beror troligen på dålig kalibrering av bil mot rulle. Om du har automatisk girkasse kan det ha noe att si. Inte att föredra på rulle. Det finns så många faktorer som spelar in. Jag hade intryck av att Øyvind var ordentligt stressa... Antagligen för att många klagade och han inte hade bra svar att ge. Då blir jag stressa i alla fall... Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Fel värden beror troligen på dålig kalibrering av bil mot rulle.Om du har automatisk girkasse kan det ha noe att si. Inte att föredra på rulle. Det finns så många faktorer som spelar in. Jag hade intryck av att Øyvind var ordentligt stressa... Antagligen för att många klagade och han inte hade bra svar att ge. Då blir jag stressa i alla fall... Mvh Anders Skjønner man blir litt stressa når han har en liste med biler som bare ble lengre og lengre. Var moro å få høre og se bilen fra en litt annen side, bare litt synd at tallene ikke ble helt korrelte. Men men, 500,- er ikke all verden, men neste gang (om det blir neste gang) håper jeg ihvertfall på litt bedre fin justering så man har de tallene som virkelig står på papiret. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Fel värden beror troligen på dålig kalibrering av bil mot rulle.Om du har automatisk girkasse kan det ha noe att si. Inte att föredra på rulle. Det finns så många faktorer som spelar in. Jag hade intryck av att Øyvind var ordentligt stressa... Antagligen för att många klagade och han inte hade bra svar att ge. Då blir jag stressa i alla fall... Mvh Anders var det du som kjørte med turboservice sponsing på bilen din? isåfall: brukte du en irx450s eller en irx600? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders900T Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jag har en IRX450S i den. Ta frågor om bilen via Pm, så hålls tråden "On topic". :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostsformann Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hello! det blir slik treff til sommern igjen... da blir det bremsing, og people choice ... noe dere synes bør gjøre anderledes neste gang? daniel mortensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Mustang95 jeg blir med deg neste gang det er Dyno treff. Omegan må ha mere hk en Mustangen ;) blir spennede og se ! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Skjer med avataren din da sæther? Pisser på opel!? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Ironi baby ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Mustang95 jeg blir med deg neste gang det er Dyno treff. Omegan må ha mere hk en Mustangen ;) blir spennede og se ! Var det da, blir nok mere hester på meg i vinter om planen ikke blir sabotert av annen penge bruk. Er snakk om nye topper, innsug og kam. Får se om det kanskje blir en føner på den også, men den ser jeg ann litt enda. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jeg vil også prøve igjen må bare få magra blandiga litt og stoppa diff klokka i og hoppe under bilen så vi kan varve 6300Rpm. Håper på og passere 400hk da men funker jo bra som den er også. Kansje jeg skal ta med Alfa så sår vi sett hva som bor i en hjemme trimma Alfa 2Liter med to dobble hmmm. Erik A Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hmm, ser ut som at føner'n kommer først om jeg får riktig pris :happyhappy: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg