Erik Andre Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Den oppgir begge, samt dreimoment Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hvor mange turer på rulla får man? Håper det ikke blir altfor kaldt, ellers så kommer jeg med min bil. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kanskje dumt spm, men hvor i landet er Holmenstrand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Et par mil nord for Horten, i Vestfold. Mao. en liten time fra Oslo. Skal prøve å komme en tur jeg. Hadde vært moro å se hvor mange ponnier det er igjen i den gamle kjerra. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Er sikkert mange som blir skuffet.Trodde di hadde mer. Kunne vært artig og vite hva folk tror di har før di har vært på rulla.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Seat. ser du er fra strømmen så da finner du vel frem til ikea :) veibeskrivelse Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 dette hadde vært morro for min del. så må vel få tatt turen dit ja..:drive2 Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Får vel nesten ta med bilen oppover.. Se om man blir skuffet eller overrasket... Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Får vel nesten ta med bilen oppover.. Se om man blir skuffet eller overrasket... Tenkte det samme, jeg vet sånn ca ha jeg har, så å få bekreftet det ville vært deilig. Må jo se om jeg har trekt i fra nok :bump Kom til å tenke på noe, får man bare målt eller blir det noe tuning også? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Er det muligheter for å se AF-ratio (lambdaverdi) og evt. gjøre mindre justeringer (tenning, ladetrykk, etc.)? Mvh Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Har en fetter med bobble med dobble forgassere som ikke er helt fin innstilt, får dere gjort det? Han sier det er ca 90-100hk i den, så hadde vært moro å sett om det stemte. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 De har greie på å få gjort slike ting der, men jeg vet ikke hvor mange biler som kommer og hvor stort press det er på rulla. Men kontakt Daniel på e-post mail adressen står på første side, han har mere greie på hvor mange som kommer og han kjenner han som du vil møte når du kjører bilen inn på rulla.. så han kan sikkert gi et bedre svar enn meg Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Mailen funka ikke så jeg spurte her inne, men maila han da den funka igjen :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ja, det hadde vært morsomt å få målt Diesel`n. Har jo blitt jort litt forskjellige ting med den. Forrige eier sa det var rundt 100 hk, men vært morro å vist eksakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Pass på å gi diplom til bilen med minst effekt ;) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg