Gå til innhold

En dag på rullene - 14 oktober

Ranger emnet

Erik Andre

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne dere hørt med Øyvind om han vil finne fram bredbandlamda'n denne gangen å, så skal jeg gleeeedelig tre pedalen ned i gulvmatta:fatality:

bilde av jentene som går rundt.. finner dere nå på hyhter på hjemmesiden... håper det er en del som vil ta bilde med jentene...

vi har bedt øyvind om han skal bremse banebilen sin (240) den har feit lyd.... pluss han har bedt de andre rallygutta om og komme .. blir rått dette :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestillt meg nye bakdekker også, splitter nye... så det er mye mulig jeg tar turen bort og blir skuffet ja :)

Hva er egentlig enklest visst jeg kjøre dit da, ta Moss-Horten over eller tunnelen ? (Jeg er lite kjent i noen av stedene egentlig)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det var bra... koster kun 50 kr per bilde... det er rimlig... og minne for livet ....

håper det er flere som har lyst og ta bilde sammen med jentene...

Kunne vært værre ;)

Var A4 størrelse det var eller?

Nå har jeg bestillt meg nye bakdekker også, splitter nye... så det er mye mulig jeg tar turen bort og blir skuffet ja :)

Hva er egentlig enklest visst jeg kjøre dit da, ta Moss-Horten over eller tunnelen ? (Jeg er lite kjent i noen av stedene egentlig)

Kjør til Oslo og innom Ryen så tar vi følge :)

Blir kanskje litt omvei da, men men.

Har ikke peil på hvor det ligger, men håper GPS er å stole på.

Ghost: Kan du sende meg en PM med adressen foresten?

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert kortest via Moss-Horten, men det tar jo fort en halvtime på båten, så det blir jo en vurderingssak. Holmestrand er et par mil fra ferja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang95: Det hadde vært hyggelig det, men vil helst kjøre så lite som mulig med bilen, har en dynamo/regulator eller noe som ikke er helt best, så jeg må lade batteri max opp før jeg kjører...må vel sikkert ha starthjelp der oppe også :D hehe

Sublime: Ja, du sier noe der... er vel kanskje best med Moss-Horten.

Mvh :)

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang95: Det hadde vært hyggelig det, men vil helst kjøre så lite som mulig med bilen, har en dynamo/regulator eller noe som ikke er helt best, så jeg må lade batteri max opp før jeg kjører...må vel sikkert ha starthjelp der oppe også :D hehe

Sublime: Ja, du sier noe der... er vel kanskje best med Moss-Horten.

Mvh :)

Får legge booster'n baki i tilfelle du trenger det da ;)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge booster'n baki i tilfelle du trenger det da ;)

Det hadde egentlig vært jævli fint visst du kunne :) Hadde satt pris på det egentlig :)

Mvh Magnus Ottesen

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får minne meg på det hehe

Vet du sånn ca hvor mye hester du har?

Egentlig ikke, blir vel sikkert skuffet uansett hva jeg får, mye vil ha mer vettu ;)

Du da, har du noe peil på hvor mye effekt du ender på ?

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider