Gå til innhold

En dag på rullene - 14 oktober

Ranger emnet

Erik Andre

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer med Maztan....120oktan 2,5-3bars ladetrykk iskald IC nybygd innsug med Carbon Plenum 4"eksos nye semislicks har også 200hk med lysgass tilgjenglig om det skulle knipe. Ny kasse fra Selholm skal inn i helga.

Håper den holder nå...............wish mee luck sier jeg bare.

Norges raskeste fwd under construction......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestillt meg nye bakdekker også, splitter nye... så det er mye mulig jeg tar turen bort og blir skuffet ja :)

Hva er egentlig enklest visst jeg kjøre dit da, ta Moss-Horten over eller tunnelen ? (Jeg er lite kjent i noen av stedene egentlig)

det sprør hvor du kommer fra det da... båten er mye enklere og kortere synes jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sprør hvor du kommer fra det da... båten er mye enklere og kortere synes jeg da..

Sarpsborg, tar nok båten ja :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen her som kommer ... som nesten har 500 hk?

vet det kommer en audi (80 trur jeg, ikke sikker på bil typen ,, men den gammel 4x4) han skal nesten ha 600 på hjula.. venter i spenning

Fra Sarp mener du ? Ikke som jeg vet iallefall... Men kan jo faktisk hende at det er noen biler her som ejg ikke har kjenskap til da :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen her som kommer ... som nesten har 500 hk?

vet det kommer en audi (80 trur jeg, ikke sikker på bil typen ,, men den gammel 4x4) han skal nesten ha 600 på hjula.. venter i spenning

lokal fyr eller??? så han tømme gir for noen uker siden når jeg var innom racing service...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses.Må en si.Dette bør bremse noen hundre hester ja.400-500?.

Nå har vi testa litt med G-Tech måler og det ser veldig bra ut. Ingenting som har ryki enda,men kjører bare på 2kg ladetrykk max trykk er 3bar.

Målet er vel og sette en rekord bremsing men åssen det går gjenstår og se.

Norges raskeste fwd under construction......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man målt effekt på det giret som gir 1:1 eller nærmest det i utveksling denne gangen så man får eliminert eventuell feilmargin i kassa iallefall.? Det å korrigere fra 5 gir vil det jo bli en større feil ut av, da det er mye forskjeller å gå i utveksling fra bil til bil... Det er jo større forskjeller i utveksling på diffen også fra bil til bil så en helt nøyaktig måling får man jo uansett ikke hos dere. eller..?!

Når man først skal ha bilen opp på rulle vil man jo ha en så nøyaktig måling som mulig. Det vil iallefall jeg...

jeg lover deg... rulla er 100 % riktig.. øyvind vet hva han gjør...

hvis du ikke er happy.. får du bare si fra....

du sitter helt sikkert ved siden av han i bilen.. når øyvind tar bilen på rullende,, snakk til han hva du synes der best.. og hva du vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider