Gå til innhold

Sentrallås, alarm, norsk kjørelys

Ranger emnet

Ikaros

Anbefalte innlegg

har en Passat 1,9 TDI 99 mod.

Når jeg låser opp førerdøren (med nøkkel) låses kun denne døren opp. jeg må bruke åpne-knappen nede på døren for å slippe inn folk. Hvis jeg låser opp passasjer-døren (eller bakluken), låses hele bilen opp. Noen som har tips om hvordan låse opp hele bilen fra fører-døren?

Vil helst ha en knapp å låse opp bilen med, men trenger eg. ikke alarm. noen som har peil på hva det kan komme på.

Er importert fra tyskland med bryter på lys. Noen som vet hvor omfattende det er å koble om til norsk standard?

taknemmelig for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vedder 10 spenn på at det er sensoren, et stag eller et feste på sentrallåsen på førerdøren som er gåen, eneste måten å finne ut helt sikkert er å skru av dørpanelet og se.

Regner med at det er elektrisk sentrallås

Takk for tips, skal ta en kikk. Ville høre om det var en "idiotting" eg ikke hadde tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
har en Passat 1,9 TDI 99 mod.

Når jeg låser opp førerdøren (med nøkkel) låses kun denne døren opp. jeg må bruke åpne-knappen nede på døren for å slippe inn folk. Hvis jeg låser opp passasjer-døren (eller bakluken), låses hele bilen opp. Noen som har tips om hvordan låse opp hele bilen fra fører-døren?

Vil helst ha en knapp å låse opp bilen med, men trenger eg. ikke alarm. noen som har peil på hva det kan komme på.

Er importert fra tyskland med bryter på lys. Noen som vet hvor omfattende det er å koble om til norsk standard?

taknemmelig for svar...

jeg har samme problemet, var en tur på møller å fikk sjekket med vagcom, det viste seg å være defekt sensor/låsekasse venstre passasjerdør bak som er defekt.

dette gjorde slik at hjernen for sentrallåsen ikke fungerer slik den skal.

mitt tips er å dra en tur på møller, de sjekket dette gratis for meg.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider