Polardego Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Jeg ville beholdt de felgene du har på nå Cheron, de er jo også 6 x 13 og heller satt på mindre gummi... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Polardego skrev: Jeg ville beholdt de felgene du har på nå Cheron, de er jo også 6 x 13 og heller satt på mindre gummi... Diskuterte det i dag faktisk... Med 195-45-13 dekk... Tror det kan bli tøft... Men så har jeg et sett 6x13 ats classic liggende da.. hmm..... Quasar cd felgene er faktisk 5.5x13... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Cheron skrev: Diskuterte det i dag faktisk... Med 195-45-13 dekk... Tror det kan bli tøft... Men så har jeg et sett 6x13 ats classic liggende da.. hmm..... tørr ikke tenke på hvor mye gewinden må skrus ned for å få den dimensjonen pent! må bli psycho lav? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 tjekk skrev: tørr ikke tenke på hvor mye gewinden må skrus ned for å få den dimensjonen pent! må bli psycho lav? Blir jo litt dekk da... Tror ikke jeg trenger å skru den så mye mer en det jeg har den på nå... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hvis noen har denne kromlista som er rundt vinduene på høyre dør, 3 dørs, liggende å slenge, ville jeg blitt takknemlig for å få overtatt den. Bilen er rettet opp for et par småbulker og skal mattes ned og gjøres klar for ny lakk :) Så hadde vært greit med en ny kromlist som er hel.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Bra at den er rettet opp, da tar jeg en tur nedover en helg og tar en titt.... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Skal legge ut noen bilder når jeg kommer fra jobb :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Som lovet... Bilder av opprettinga...... Skjerm retta opp: Bakskjerm retta opp: Dørstolpe retta opp: Hele bilen: I morgen skal jeg pusse litt overflate rust og sandblåse samt syrebehandle... Så blir det vel til å lakkere hele bilen på nytt tenker jeg... Evt del-lakkere... Time will show... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ble ikke gjort noe på lørdag, men i dag i steden :) Sandblåst hjørne på hjulbuen/kanal på høyre side, der var det 3 bittesmå hull. Midt oppå hjulbuen var det også 2 små hull. Og helt bakerst på hjulbuen under fangeren 1 lite hull. På venstre side var det ingen hull verken nede ved kanalen eller langs hele hjulbuen. Er VELDIG fornøyd med tanke på rust på en så gammel bil. Ellers står den på verksted og skal punktsveise disse små hullene og så klargjøres til lakkering :) Blir en "okei" vinterbil dette??? ;) Nye vinterdekk er bestilt, så da bør den bli klar innen 2-3 uker til å frese rundt i vinter... Noen tilstandsbilder.. Tatt med mobilkamra, så kvaliteten er ikke helt 100%.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 nå er'n i gang!! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 olemarius skrev: nå er'n i gang!! Men blir ikke så omfattende som cabben!!! Det har jeg lova meg selv :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 nice, ikke mye på en så gammel bil dette nei! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 henning_dt85 skrev: nice, ikke mye på en så gammel bil dette nei! Det var ikke det.. Derfor er jeg full av pågangsmot og skal få denne på veien... Gleder meg til å bruke denne en stund..... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Misunner deg reg.nr'et. Varmer en gammel Tromsø-gutt. Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Har ikke skjedd så mye, men hjulbuen er ferdig sveist, skal bare slipe ned og sparkle og lakkere bilen på nytt. Å ha en bortimot rustfri einser er ikke dumt...... :win I tillegg har den vært på forstillingsjustering i dag. Etter senking var den jaggu meg 60 grader feil på begge forhjul :P Så var godt å få dette fikset. Den rulla plutselig mye lettere nå! Snodig.... :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg