Gå til innhold

Golf 1 CL 1981 modell

Ranger emnet

Cheron

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Da lysten på større og nyere bruksbil er påtrengende legger jeg ut denne for salg.

Pris er jeg ikke sikker på. Men bud over 14 000 kr mottas..

Det som er gjort på denne bilen kan sees i denne tråden. Den er vist til eu før jul, men skal bytte en sele som var litt slitt og få den vist. Så bilen selges ferdig eu godkjent!

Den er fri for rust. Kun en flekk på skjermen som kun er overflate. Strøken innvendig.

Går som ei kule.

1.5 liters motor

Runder straks 190 000 km

Supersport gewinde

nye vinterdekk før jul

Spørsmål så sleng ut en tråd her...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rudi tipsa meg om denne her, meget pen bil altså, jeg hadde kjøpt den om jeg ikke ble enig med meg selv om å kjøpe gti'en, heh..

Uansett, dama vil ha golf nå da, hehe, så jeg prøver å pushe henne til å like den der, men seff, alltid skeptisk, ikke minst svigers "gammel bil" osv osv..

Noen skjønner seg bare ikke på einsere.

Jeg er vokst opp i Boble, et par einsere og en toer.. Såh, måtte ha en selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen gjennomgått service og fått nye plugger, fordelerlokk, rotor, stift og motstand. Og den går som ei klokke :)

I tillegg, bilen er til salgs fra i dag, da jeg handla meg nyere bil som bruksbil. Golfen står på i Akershus, nærmere bestemt hos Die Aller Vaerste.

Bud på bilen mottas!!

Blir levert ferdig vist på eu...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen gjennomgått service og fått nye plugger, fordelerlokk, rotor, stift og motstand. Og den går som ei klokke :)

I tillegg, bilen er til salgs fra i dag, da jeg handla meg nyere bil som bruksbil. Golfen står på i Akershus, nærmere bestemt hos Die Aller Vaerste.

Bud på bilen mottas!!

Blir levert ferdig vist på eu...

"Die Aller Vaerste" arrangerer Israce på jordet ved vaerste, vi har fått inn en einser som vi skal teste ut brekksladder og venstrebrems med...

Påmelding på PM.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider