momo Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ok bra :)Er en eller annen tommelfingerregel at det koster 1000kr per hk. Mulig det ikke passer her :) Sikkert på dere ikke blander? Når man øker HK på en bil som er yngre enn ti år, må man betale ca 1000,- (Tommelfingerregel) per hest i økte avgifter. Å få bygd seg en 600hk motor koster vel rundt 200.000? + - kommer jo an på hvor mye man skrur selv. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Sikkert på dere ikke blander? Når man øker HK på en bil som er yngre enn ti år, må man betale ca 1000,- (Tommelfingerregel) per hest i økte avgifter. Å få bygd seg en 600hk motor koster vel rundt 200.000? + - kommer jo an på hvor mye man skrur selv. Se min neste post etter den der :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei igjen..Er dette noe som er holdbart? Er ikke noen Reodor på skruing,så det passer meg best å holde meg til vask og bensinfylling.. Gi meg et godt tilbud da vel,så kan jeg hente den i morgen.. Mvh Roger Dette er holdbart. Kjører mange med Maptun-mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Ok bra :)Er en eller annen tommelfingerregel at det koster 1000kr per hk. Mulig det ikke passer her :) Påhengsmotor kanskje??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Påhengsmotor kanskje??? Les tråden før du slenger ut med "morsomheter".. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 ?? Steg 6 hos Maptun koster 52K svenske kroner, og gir 390hk og 540nm. er vel 400hk og 540nm og dette koster vel 72k svenske kroner ink moms.... http://www.maptun.com/webshop/products.php?rubrik=130&kategori=318&produkt=92 Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei igjen..Er dette noe som er holdbart? Er ikke noen Reodor på skruing,så det passer meg best å holde meg til vask og bensinfylling.. Gi meg et godt tilbud da vel,så kan jeg hente den i morgen.. Mvh Roger Hei! Her er det bare å fylle bensin å kjøre ja! Dette oppsette er holdbart som bare det. Har ikke hatt noe problemer med motor'n jeg, men så har den bare gått 8000km etter overhaling. Maptun oppsettene er nesten skudd sikkre. Du skal leite godt for og finne en bil med rundt 400hk te 105000kr? Så det er ikke noe høy pris på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Å prute denne bilen blir for dumt, det burde vært budkrig:) Hadde jeg vært ute etter ny bil, hadde denne stått øvert på lista! Tipper det er ikke mange som henger på denne 70-200! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har ikke tatt tid på den enda, men den drar nå inni helv... når du passere 3500omd. Den drar meget godt fra 100-230km/t eller fra 70 å opp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har ikke tatt tid på den enda, men den drar nå inni helv... når du passere 3500omd. Den drar meget godt fra 100-230km/t eller fra 70 å opp:) Fytti rakern får grøssniger av å tenke på det!!:) Det er sånn vis du har en i ræva åsså gir på med denne, da reiser du bra ifra:) Enkelt å greit Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 kunne egentlig godt tenkt meg denne bilen Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det er en artig bil som går godt. Eneste grunnen til at jeg vil selge bilen er kjøp av leilighet på nyåret, men det blir en saab 9000 igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det er en artig bil som går godt. Eneste grunnen til at jeg vil selge bilen er kjøp av leilighet på nyåret, men det blir en saab 9000 igjen:) Åssen motor skal du ha i den da,hehe! Blir vel ikke under 200?:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Må bli den 2,3l igjen. Kan jo ikke bli noe dårligere en denne, men nå mye mer en 400hk trenger du ikke i en sån. Blir så vanskelig med forbikjøringer på vått føre. får hjulspinn på 4. gir på blauta!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schocki Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 1000kr pr hk tror jeg er når biltilsynet skal ha penger for biler som blir trimma opp mere enn 15%, og da er bilen nyere enn 10år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg