JuIius Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Altså, hvis den blir godkjent er det uten avgifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Skjønner ikke hvorfor denne ikke er solgt, hadde jeg ikke nylig kjøpt meg bil så hadde jeg kjøpt den.. Vil ikke bytte i TT da, også slenger du på 60.000 kr? Haha Neida, men hvordan er forbruket på motoren? Fått testet bilen med ny kasse, og hvordan fungerte det? Er ikke helt ferdig med montering av girkassa enda, men det skal bli morsomt. Er litt annen utveksling på 3. og 4. gir, litt lavere. Så det kan bli gøy. Forbruke på den er ikke så verst. På langkjøring gikk den på 0,67 sist på vei ned til stockholm. På bykjøring går den på ca 1,2 med litt blandet kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Er ikke helt ferdig med montering av girkassa enda, men det skal bli morsomt. Er litt annen utveksling på 3. og 4. gir, litt lavere. Så det kan bli gøy.Forbruke på den er ikke så verst. På langkjøring gikk den på 0,67 sist på vei ned til stockholm. På bykjøring går den på ca 1,2 med litt blandet kjøring. Noenlunde det samme som min det, syns det er bra billig jeg når du tenker 400 gamp:) Blir spennende og høre hvordan det gikk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 I Trondheim eller? Synd jeg ikek fikk muligheten til å kjøre litt med deg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Ble solgt til en eldre mann fra våler området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ble solgt til en eldre mann fra våler området. Faen, hadde planer om å ringe denne uka... hva gikk den for til slutt? mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Gikk for 110000kr men da var den ikke helt ferdigjustert. Må ha en fin justering av kamen. Fikk ikke kjørt ferdig i benken, men den leverte mere nå en før. På 1 bar leverte den 300hk på hjul sist leverte den 322hk på hjul på 1,6bar Den skal opp på 1,8bar så at den når måle på 400hjul hk er det ingen tvil om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg