Gå til innhold

Hvor tar dere service og mekanisk arbeid på bilen?

Ranger emnet

Finni84

Anbefalte innlegg

Bilen vår er nå på vei til 120 000 og i følge VW verkstedet skal reg.rem (kr 4300,-) og storservice (4400,-) taes i denne perioden. HELE 9000 noe jeg mener er helt sprøtt..Men greit nok...vi vil følge service historikken på bilen så dette skal taes, men vet VW er MEGET dyre, noen verksted som dere anbefaler?og hva priser har dem????Hva med snapdrive feks??

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vw verksted er absolutt bare no dritt=)rett og slett..en haug med rare folk som ikke kan stort og som tar masse penger=) det beste er om du kjenner noen da som er mekaniker ell no.... da kan du spare deg for mye bry!
Kjenner du alle som jobber med VW her i landet. Du må nesten gjøre det for å kunne kalle alle sammen rare. Men hvis du kjenner en mekaniker derimot.... Hallo, hva tror du de som jobber på VW verkstedene har slags utdanning?:knob:

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En såpass gammel bil tar ikke jeg på service. Da jeg hadde min Golf IV GTI så gjorde jeg servicene selv.

Bruke flere tusen på en liten service med oljeskift er bortkastet syntes jeg

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du alle som jobber med VW her i landet. Du må nesten gjøre det for å kunne kalle alle sammen rare. Men hvis du kjenner en mekaniker derimot.... Hallo, hva tror du de som jobber på VW verkstedene har slags utdanning?:knob:

Sikkert mange flinke på VW men VELDIG mange inkompetente folk også....Har hatt VELDIG mye problemer der..De fakturerer for ting vi ikke har bestilt, klarte å sette bilen på FEIL NAVN etter reperasjon, og ringte faktisk feil dude og sa han kunne komme å hente bilen....Tar feks også grovt betalt for å skifte den ene frontlykta..før jeg visste hvor lite arbeid det var leverte vi bilen inn for å få fikset den ene frontlykta...3500 skulle dem ha.......og da var det i tillegg en frontlykt uten tåkelys som ikke koster særlig mye.....Men når det er sagt, er det sikkert mange flinke også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen vår er nå på vei til 120 000 og i følge VW verkstedet skal reg.rem (kr 4300,-) og storservice (4400,-) taes i denne perioden. HELE 9000 noe jeg mener er helt sprøtt..Men greit nok...vi vil følge service historikken på bilen så dette skal taes, men vet VW er MEGET dyre, noen verksted som dere anbefaler?og hva priser har dem????Hva med snapdrive feks??

Takk for hjelpen!

Bruk Møller du.. en bil med servicehefte i orden er lettere å få solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klar over det, men som du ser over er jeg ikke så veldig fornøyd med det lokale VW verkstedet...så om jeg tar servicen en annen plass har vel ikke det så mye å si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) de tar JÆKLI godt betalt på å ikke gjøre stort...Vi leverte den inn en gang pga den knirket når den svinget...Vi leverte den inn og ba de fikse dette...Da vi kom tilbake var konklusjonen at det helt sikkert måtte være setene....Hørt noe mer idiotisk??og dette kom fra mekanikerene på VW....Liker de ikke en plass....dette og at de klarte å sette bilen på et annet navn da de skulle levere den ut er 2 ting som definitivt har gitt meg negative tanker om den plassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider