fsl Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hei. Har en -87 240 med halvsnute, så fant jeg et hvitt helsnute panser på høggern i dag (150kr) og lurte på om dette passa på min hvis jeg skifter til helsnute grill? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 ja. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Nei, du må skifte torpedoplata ( den plata med lufterillene mellom ruta og panser ) Du har 2 felt med riller. Mens gammeltypen fra 85 og ned, har helt felt som går nedover. å ikke er opphevet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Kan noen forklare meg kjapt og greit hva helsnute og halvsnute er? Halvsnute er den fronten(grillen og panser) som kom på de nyeste 240'ene, eller? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Kan noen forklare meg kjapt og greit hva helsnute og halvsnute er? Halvsnute er den fronten(grillen og panser) som kom på de nyeste 240'ene, eller? Jepp, mens på de gamle modelene passer både helsnute å det uten snute, men ikke halvsnute ( som er det nyeste ) Trådstarter bare si ifra om jeg skal fjærne bildene og det. uten snute Halvsnute Helsnute vel og merke med US front da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 og hvorfor snutepanser? ser jo for jæ..ig ut! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Nei, du må skifte torpedoplata ( den plata med lufterillene mellom ruta og panser ) Du har 2 felt med riller. Mens gammeltypen fra 85 og ned, har helt felt som går nedover. å ikke er opphevet. :) hehe trur ikkje du må skifte den torpedoplata nei, har no aldrig hatt problemer, på den andre bilen som eg hadde der hadde eg både hel og halv snute samt flatnose Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hver sin smak, jeg for min del synes snutepanser er det fineste pansre som ble levert på 240. Men er igjen glad for at ikke alle folk har lik smak. Hadde vært kjedelig om alle skulle kjørt med samme panser. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hehe trur ikkje du må skifte den torpedoplata nei, har no aldrig hatt problemer, på den andre bilen som eg hadde der hadde eg både hel og halv snute samt flatnose Jo det må du. Det passer, men ser rart ut i bakkant, om du ikke skifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jo det må du. Det passer, men ser rart ut i bakkant, om du ikke skifter. hehe har ikkje eg merka noe til da men, skal no sjå neste gang eg skifter:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Så jeg kan altså ikke sette på flatnose på min bil da grill og panser ikke passer? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Så jeg kan altså ikke sette på flatnose på min bil da grill og panser ikke passer? Nope, da må du ha flatnose-panser også. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Nope, da må du ha flatnose-panser også. :) Ja, skjønner jo det. Men det jeg mente var om flatnose grill OG flatnose panser IKKE PASSER på min bil? :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Slik ser det ut når jeg satte 86 panser som er halvsnute på en bil fra 81 med flathod org. Dette går jo. men ser ikke bra ut. jeg har ikke prøvd omvent så jeg kan desværre ikke svare deg der, speediseverything Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 og så er luftinntaket på 86 og oppover to delt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg