Torak Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Så passformen blir ikke no bra da altså? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 syns personlig snutepanser er det penste på 244 og 245 jeg (forbeholdt at hele bilen er 85 eller eldre såklart..). på 242 skal det være 84 utseende og flat front. slenger med et bilde, av en av mine gamle biler,84mod glt med snutefront: og hvorfor snutepanser?ser jo for jæ..ig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoggern Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 må bytte lykter også el hvis du er heldig bare lista rundt hvis ikke passer ikke grillen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Slik ser det ut når jeg satte 86 panser som er halvsnute på en bil fra 81 med flathod org. Dette går jo. men ser ikke bra ut. jeg har ikke prøvd omvent så jeg kan desværre ikke svare deg der, speediseverything hmmmm.... hadde ikkje eg problemer med! men såg ikkje bra ut ditta greia der nei:( har sikkert fått panser som har passa eg da:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 syns personlig snutepanser er det penste på 244 og 245 jeg (forbeholdt at hele bilen er 85 eller eldre såklart..). Der er jeg helt enig! hmmmm....hadde ikkje eg problemer med! men såg ikkje bra ut ditta greia der nei har sikkert fått panser som har passa eg da Det finnes ikke:shake må bytte lykter også el hvis du er heldig bare lista rundt hvis ikke passer ikke grillen. Neida. Har en 87 med eldre lykter stående. Ser ikke rart ut med feil lister rundt lyktene. men listene byttes lett når lykta er tatt ut. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Det finnes ikke:shake kan jo vere da at det er rette plata som var på gamlebilen:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 kan jo vere da at det er rette plata som var på gamlebilen:D Det går ikke det heller! for du skrev: på den andre bilen som eg haddeder hadde eg både hel og halv snute samt flatnose snute og ikke snute bruker en type torpedoplate, og halvsnute en annen. Om ikke bilen din bytter plate selv etter humøret. Men det er noe jeg tviler sterkt på :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Det går ikke det heller! for du skrev: snute og ikke snute bruker en type torpedoplate, og halvsnute en annen. Om ikke bilen din bytter plate selv etter humøret. Men det er noe jeg tviler sterkt på :hammer jaja kan jo vere den vart skifta når ex-svigers kjørte på hjort oxo da menmen hvem veit.... frøst så sto der en flatnose, da eg kjøpte den var der halvsnute så sette eg på helsnute så på denne bilen har det vore alle typene med panser:hammer Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Det går ikke det heller! for du skrev: snute og ikke snute bruker en type torpedoplate, og halvsnute en annen. Om ikke bilen din bytter plate selv etter humøret. Men det er noe jeg tviler sterkt på :hammer har no oxo flatnose på no oxo og skal ha på en helsnute på bilen..... så skal vi no sjå om teorien din fungera:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Snute er stygt! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Det går ikke det heller! for du skrev: snute og ikke snute bruker en type torpedoplate, og halvsnute en annen. Om ikke bilen din bytter plate selv etter humøret. Men det er noe jeg tviler sterkt på :hammer dukenukem hehe har nett prata med en fra sf auto sandane, er det noe han ikkje har peiling på så er det ikkje vert å vete. trur no eg høyrer meir på han en en 17 år gammel guttunge, han sa følgende: så lenge du har panser/bil <- 86 så passer flatnos, halvsnute og helsnute om herandre, fra 86-> fekk den plata med riller en forhøyning så da passer ikkje pansera på biler før 86, som du har bilder av der:lol: så da veit en det Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Snute er stygt! har du bare slike kommentarer å komme med? har sett mye av dei i det siste! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 dukenukem hehe har nett prata med en fra sf auto sandane, er det noe han ikkje har peiling på så er det ikkje vert å vete. trur no eg høyrer meir på han en en 17 år gammel guttunge, han sa følgende: så lenge du har panser/bil <- 86 så passer flatnos, halvsnute og helsnute om herandre, fra 86-> fekk den plata med riller en forhøyning så da passer ikkje pansera på biler før 86, som du har bilder av der:lol: så da veit en det Som jeg viste på bilde så passer halvsnute på <-86 men du ser hvordan det vil bli seende ut. Bilen er 81. Det passer fysisk. Men det går ikke i ett med bilens linjer. ( som du ser pga. pansre er forhøyet, men ikke bilen ) mens snute og flat passe. Men la no det være.. :P Bra det er flere som liker helsnute kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 gå for snute du.. syns det er penest jeg.. men men smaken er som baken.. delt i to.. litt ot her nå men det er ikke noen som vet om noen som har usa front de vil bli kvitt?? strever med å få tak i..!!! sorry OT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Som jeg viste på bilde så passer halvsnute på <-86 men du ser hvordan det vil bli seende ut. Bilen er 81. Det passer fysisk. Men det går ikke i ett med bilens linjer. ( som du ser pga. pansre er forhøyet, men ikke bilen ) mens snute og flat passe. Men la no det være.. :P Bra det er flere som liker helsnute kiddie ja som eg skreiv det at på biler fra 86 er det en forhyning derfor du får det der på 81 moden din:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg