Gå til innhold

Bygge om fra halvsnute til helsnute

Ranger emnet

fsl

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

7.jpg

Slik ser det ut når jeg satte 86 panser som er halvsnute på en bil fra 81 med flathod org.

Dette går jo. men ser ikke bra ut. jeg har ikke prøvd omvent så jeg kan desværre ikke svare deg der, speediseverything

hmmmm....

hadde ikkje eg problemer med!

men såg ikkje bra ut ditta greia der nei:(

har sikkert fått panser som har passa eg da:D

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns personlig snutepanser er det penste på 244 og 245 jeg (forbeholdt at hele bilen er 85 eller eldre såklart..).

Der er jeg helt enig!

hmmmm....

hadde ikkje eg problemer med!

men såg ikkje bra ut ditta greia der nei

har sikkert fått panser som har passa eg da

Det finnes ikke:shake

må bytte lykter også el hvis du er heldig bare lista rundt hvis ikke passer ikke grillen.

Neida. Har en 87 med eldre lykter stående. Ser ikke rart ut med feil lister rundt lyktene. men listene byttes lett når lykta er tatt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo vere da at det er rette plata som var på gamlebilen:D

Det går ikke det heller! for du skrev:

på den andre bilen som eg hadde

der hadde eg både hel og halv snute samt flatnose

snute og ikke snute bruker en type torpedoplate, og halvsnute en annen.

Om ikke bilen din bytter plate selv etter humøret. Men det er noe jeg tviler sterkt på :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke bilen din bytter plate selv etter humøret. Men det er noe jeg tviler sterkt på :hammer

jaja kan jo vere den vart skifta når ex-svigers kjørte på hjort oxo da menmen hvem veit....

frøst så sto der en flatnose,

da eg kjøpte den var der halvsnute så sette eg på helsnute

så på denne bilen har det vore alle typene med panser:hammer

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har no oxo flatnose på no oxo og skal ha på en helsnute på bilen.....

så skal vi no sjå om teorien din fungera:D

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dukenukem

hehe har nett prata med en fra sf auto sandane, er det noe han ikkje har peiling på så er det ikkje vert å vete.

trur no eg høyrer meir på han en en 17 år gammel guttunge,

han sa følgende:

så lenge du har panser/bil <- 86 så passer flatnos, halvsnute og helsnute om herandre,

fra 86-> fekk den plata med riller en forhøyning så da passer ikkje pansera på biler før 86, som du har bilder av der:lol:

så da veit en det

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dukenukem

hehe har nett prata med en fra sf auto sandane, er det noe han ikkje har peiling på så er det ikkje vert å vete.

trur no eg høyrer meir på han en en 17 år gammel guttunge,

han sa følgende:

så lenge du har panser/bil <- 86 så passer flatnos, halvsnute og helsnute om herandre,

fra 86-> fekk den plata med riller en forhøyning så da passer ikkje pansera på biler før 86, som du har bilder av der:lol:

så da veit en det

Som jeg viste på bilde så passer halvsnute på <-86 men du ser hvordan det vil bli seende ut. Bilen er 81. Det passer fysisk. Men det går ikke i ett med bilens linjer. ( som du ser pga. pansre er forhøyet, men ikke bilen ) mens snute og flat passe. Men la no det være.. :P

Bra det er flere som liker helsnute kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg viste på bilde så passer halvsnute på <-86 men du ser hvordan det vil bli seende ut. Bilen er 81. Det passer fysisk. Men det går ikke i ett med bilens linjer. ( som du ser pga. pansre er forhøyet, men ikke bilen ) mens snute og flat passe. Men la no det være.. :P

Bra det er flere som liker helsnute kiddie

ja som eg skreiv det at på biler fra 86 er det en forhyning derfor du får det der på 81 moden din:D

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider