Helios Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 sorry at det blir litt mer off topic.. men ja.. prøv å unngå post.. bruk DHL eller Tollpost eller noe tilsvarende. av erfaring med jobbing fra både DHL og Posten så vet jeg godt hvor pakkene får best behandling Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loggpå Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 er jo ganske åpenlyst hva det betyr.. pakken er skadet, sannsynligvis oppstått under frakt eller omlossing. og akkurat det er det jo ikke nødvendigvis eye candy som kan lastes for.. Men nå har det seg sånn at jeg ikke er den eneste som har fått erfart den "dårlige" embalasjen til vvmax, som eyecandy er leverandør av.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137370 Siter 2004 Saab 9-3 1.8t 1988 Peugeot 405 MI 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jobber selv på post terminal.. ikke postens men.. men hvordan avsender pakker varen har faktisk litt å si.. noen pakker netsen bare ramler fra hverandre mens andre sitter bra og er pakket harde.. Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Jobber selv på post terminal.. ikke postens men.. men hvordan avsender pakker varen har faktisk litt å si.. noen pakker netsen bare ramler fra hverandre mens andre sitter bra og er pakket harde.. Det vi gjorde hos DHL med slike pakker, var at vi rett og slett surra dem inn i mer papp og med 4 lag palleplast utenpå. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 ang eyecandyracing ... er relativt misfornøyd med disse selv! etter at jeg hadde en sak ang defekte coilovers hos dem! kommer nok aldri mer til å bruke dette firmaet, da betaler jeg heller en tusing ekstra for god kundebehandling en annen plass!! Ang posten, har selv jobba der, og der går det HARDT for seg enkelte ganger! selv har jeg aldri ødelagt pakker, men var fler jeg jobba sammen med som mista pakker med glass og f.eks. en pakke fra polet med 12 vinflasker.. kan si det lukta jævli en stund ja! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Vi har nå sett at emballasjen til vmaxx understellene er et problem, og skal ta dette opp med vmaxx å se på alternative løsninger. Det er for oss umulig å kunne vite problemene når man ikke kontakter oss, men heller legger det ut på et forum. Så fremover hvis ting som emballasje er et problem gjør oss klar over det så vi kan forbedre det. Ang. posten er jo dessverre ikke de all verden til å ta vare på pakker. Disse eskene kommer frem til vårt lager i 100% stand etter å ha vært igjennom flere land. Når vi da sender dem noen mil i Norge er det utrolig at disse klarer å ødelegge dem. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Vi har nå sett at emballasjen til vmaxx understellene er et problem, og skal ta dette opp med vmaxx å se på alternative løsninger. Det er for oss umulig å kunne vite problemene når man ikke kontakter oss, men heller legger det ut på et forum. Så fremover hvis ting som emballasje er et problem gjør oss klar over det så vi kan forbedre det. Ang. posten er jo dessverre ikke de all verden til å ta vare på pakker. Disse eskene kommer frem til vårt lager i 100% stand etter å ha vært igjennom flere land. Når vi da sender dem noen mil i Norge er det utrolig at disse klarer å ødelegge dem. om du sikter til meg der, så skal det vites at jeg har kontakta dere! .. først prøvde jeg på telefon.. men ingen tok den.. ingen tar noen sinne telefonen.. dere sier jo at dere vil at alt helst skal gå på mail, dette er jo helt feil! å ikke ha mulighet til telefon er hva jeg kaller uproffesjonelt! skal legges til at jeg har fått ordna det selv! edit: synes det er bra at slik blir lagt ut på et fora, slik at andre kan se hvordan dere er å bestille fra og hvordan dere behandler kunder! er veldig relativt for mange å vite hvordan dere er FØR de bestiller fra dere! så dette må dere bare tåle å få lagt ut! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Den enkle grunnen til dette er fordi firma er bygd opp som et grossist ledd. Seriøse bedrifter som driver innen denne sjangeren vil det, som hos oss ikke være mulig å hente ut produkter fra hovedkontoret. Dette vil både være feil og uetisk ovenfor våre forhandlere. Som på Rema 1000 butikker betaler man selvfølgelig ikke frakt hvis man reiser til en forhandler (butikk). ER du seriøs? hvem bryr seg hvordan dere er "bygd" opp? Tenkte dere så lite som at "ja, ingen kommer og henter ut varer direkte med oss vel" og når noen først gjør det faktisk, så sier du beklager det er slik det er ?! Tru meg hadde jeg vært bak kassen din så hadde jeg rødmet hvis jeg måtte si noe sånt! det er STJELING! Hadde no da for faen fått den vekk som en rabatt eller tilbud elr no som de gjør på elkjøp sine fakturer elr liggnende..en idè? Jeg hadde personlig ikke tørt å si dette til kunden hvis det var min tilfelle! Hadde gjort alt for å skjule hullet i systemet..menmen.. ser du logikken? Edit: det skal nevnes at dere har billige deler! ingen tvil om hvor jeg kommer til å handle på POSTORDRE:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ærlighet varer lengst vettu. Derfor Eirik forteller hvordan ståa er. Det er ikke alle som har mulighet til å ha fast åpen butikk for utsalg, og derfor må gjøre det slik som blir beskrevet. EyeCandy: Går det ikke ann å legge til en rabattprosent i faktureringsprogrammet deres, som kompenserer mot fraktkostnaden? Jeg har også handlet og vært mye sammen med gutta Eye Candy Racing, og maken til hyggelig gjeng skal man lete lenge etter. Ingenting å utsette på service heller. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ærlighet varer lengst vettu. Derfor Eirik forteller hvordan ståa er. Det er ikke alle som har mulighet til å ha fast åpen butikk for utsalg, og derfor må gjøre det slik som blir beskrevet. EyeCandy: Går det ikke ann å legge til en rabattprosent i faktureringsprogrammet deres, som kompenserer mot fraktkostnaden? Jeg har også handlet og vært mye sammen med gutta Eye Candy Racing, og maken til hyggelig gjeng skal man lete lenge etter. Ingenting å utsette på service heller. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 om du sikter til meg der, så skal det vites at jeg har kontakta dere! .. først prøvde jeg på telefon.. men ingen tok den.. ingen tar noen sinne telefonen.. dere sier jo at dere vil at alt helst skal gå på mail, dette er jo helt feil! å ikke ha mulighet til telefon er hva jeg kaller uproffesjonelt! skal legges til at jeg har fått ordna det selv! edit: synes det er bra at slik blir lagt ut på et fora, slik at andre kan se hvordan dere er å bestille fra og hvordan dere behandler kunder! er veldig relativt for mange å vite hvordan dere er FØR de bestiller fra dere! så dette må dere bare tåle å få lagt ut! Siktet ikke til noe som helst spesifikke personer, og er helt enig i at det er bra at folk legger ut meningene sine på forum og selvfølgelig må man tåle kritikk. Viktigste av alt er at vi lærer av kritikken og forbedrer oss. Men slike problemer som at Vmaxx understellenem blir levert med for dårlig embalasje var vi ikke klar over da vi ikke har motatt en nevneverdig klage prosent. Hadde vi fått flere mailer med klager på dette hadde vi selvfølgelig prøvd å påvirke vmaxx til å pakke i bedre pakker. "ja, ingen kommer og henter ut varer direkte med oss vel" Edit: det skal nevnes at dere har billige deler! ingen tvil om hvor jeg kommer til å handle på POSTORDRE Tanken er at privatkunder ikke skal kunne hente ut varer direkte hos oss da vi kun har kontorer her vi sitter. Vår nærmeste forhandler ligger 5 minutter unna. De selger varene våres til samme pris som på siden, men da uten frakt kostnaden. Her vil man også kunne se varer utstilt å få varene installert. Men utfra denne tråden så er tydligvis ønske om å møte oss direkte så stort fra kunden at derfor vil ta opp dette på mandagsmøte og se på muligheten med å fjerne frakten ved henting. Vi skal også se på ønske om at privat kundene skal kunne nå oss direkte pr. telefon. Istedefor å gå igjennom en forhandler. Jeg ønsker å legge til at vi er uhyre forsiktig med det å svare på tråder i offentlige forum som dette, da det kan føre til at enkelte føler dette er useriøst av en bedrift. Grunnen til at vi gjorde det her er ikke for å "svare på tiltale", men med det ønske om å opplyse og forklare. Takk for alle posetive kommentarer og kritikken vi har fått her. Uten kritikk vil vi aldri kunne forbedre oss. Håper dere setter pris på at vi faktisk bryr oss om slike tråder, og at dette gjenspeiler vårt ønske om fornøyde kunder. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 her snakker vi! Jeg er stolt:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 bra svar :) takker ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Herregud hvor mye urettmessig kritikk dere gir Eyecandy. Jeg blir helt oppgitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Herregud hvor mye urettmessig kritikk dere gir Eyecandy. Jeg blir helt oppgitt. jeg mener at kritikk for å ikke kunne gi varer via disken UTEN å ta betalt for PORTO FAKTISK er rettmessig KRITIKK! eller hva julius? men nok om dette, han har forklart saken og bringer det videre.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.