Gå til innhold

Øvre bolt på panhardstag vil ikke ut - Worklog med bilder

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

']DaButcher: Har du snakket med pedersen om import an triangulars sine produkter?

Ja, jeg har også snakket med biltilsynet ang godkjenning av triangulars sine coilovers.

Det virker lovende hittil! Jeg må bare få tak i volvo sine spesifikasjoner på sveising av fjærskål, så tror jeg alt er på skinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også snakket med biltilsynet ang godkjenning av triangulars sine coilovers.

Det virker lovende hittil! Jeg må bare få tak i volvo sine spesifikasjoner på sveising av fjærskål, så tror jeg alt er på skinner!

steike ka med regler det er her til lands:D

er vell ikkje lenge til en må søke bt om lov å skifte lyspærer hehe

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike ka med regler det er her til lands:D

er vell ikkje lenge til en må søke bt om lov å skifte lyspærer hehe

Vel, det folk ikke tenker på, når de gir pes til kontrolløren, er at han faktisk er ansvarlig for det han godkjenner.

Det er regelverket som er noe gale med, (for det meste, da).

Fjæring/Bremser er det som er strengest, motorfester, o.l., er somregel ikke så mye krav til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det folk ikke tenker på, når de gir pes til kontrolløren, er at han faktisk er ansvarlig for det han godkjenner.

Det er regelverket som er noe gale med, (for det meste, da).

Fjæring/Bremser er det som er strengest, motorfester, o.l., er somregel ikke så mye krav til.

hehe ja er sant det.

var jo noe styr for ikkje så lengesiden, om at dei hadde godkjennt noen biler som var med i en dødsulykke og noe greier:D

så forstår dei er trikse på forskjelligt:D

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

Man kan enten leke macguyver, kappe, sveise inn gjenget rør, mutter, m.m., ellers så kan man kjøpe triangulars eller ipd sine løsninger.

Vil bare påpeke at du staver MacGyver feil hele tiden.

En annen ting, momenstaga som er justerbare.. uniballs? Isåfall, det har en tendens til å kile seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faan det sto vinkel KUTTER ja:P haha. Var HELT sikker på at det sto vinkel mutter! Jøv jøv, sånn kan det gå:P

(vinkel sliper er et mere "normalt" ord en vinkel kutter!)

Men nok off-topic på denne tråden nå:P

hehe, denne misforståelsen var faktisk ganske morsom.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider