fast_740 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 spenningsregulatoren sitter på dynamoen, det jeg snakker om er tenningsmodulen, og den sitter plassert rett bak lykta på venstre forskjerm... denne er "hjernen" til tenninga, og er en veldig viktig komponent. Akkurat like viktig som stift og kondensator på gammaldags tenning. feilkode 0 = 1-1-1... allt annet betyr at noe er annerledes. Og husk at tenning og bensin har hver sin "plugg" på diode-boksen. åja... stemmer! har ihvertfall bytte tenningsmodulen. Da jeg feilsøkte fikk jeg 1-1-1-1 ellernoe sånt. Leste i boka. Men mener å huske jeg muligens fikk noe annet på bensinsiden, men husker ikke helt! Mener det ikke sto i boka. Men jeg kjøper meg en ny tenningsmodul, og tester sammen med en helt ny coil og svinghjulsgiver. Fungerer den ikke, hiver jeg ut motoren og lakker motorrommet. Så tar jeg feilsøking seinere i år! hehe Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg