Gå til innhold

Avskiltet og bøtelagt, nok en gang.

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det som mangler før EU-godkjenningen er å fikse et stabstag, feste setene(de sitter litt løst), få lysene til å fungere, bremsene trenger vel også en aldri så liten overhaling.(virker relativt dårlig)

Jammen i all verden? Du må da forstå at hvis setene sitter løst er jo bilen en trafikkfare? Og bremser er da en nyttig ting å ha? Ikke bare for din egen sikkerhet, men fotgjengeres, syklisters og andre bilisters sikkerhet også.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skurk burde blitt fratatt førerkort og umyndiggjort! oppførselen på forum og tydeligvis i virkeligheten er helt på kanten jo!

skam for folket

Dette beskriver i korte trekk det samme som jeg selv tenker/har tenkt.

En ting er å fremstå som en tulling (ikke personlig ment, fant bare ikke et mer passende ord for øyeblikket) på et forum, men når mye tyder på at han er helt lik i det virkelige liv, så er det noe galt et sted.

Alle kan gjøre feil og/eller dumme ting, men man skryter sjelden av det sistnevnte, som om det skulle være en hvilken som helst "vanlig" ting.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quoter meg selv:

Alle kan gjøre feil og/eller dumme ting, men man skryter sjelden av det sistnevnte, som om det skulle være en hvilken som helst "vanlig" ting.

mulig det, men det er ikke på langt nær så mange som skryter av det som om det skulle ha vært å vinne 15 mill i lotto

Akkurat! Blir for dumt.

Skal nevnes at jeg (som mange andre) har gjort ting som ikke er fullt så smart, men å skryte av det gjør jeg ikke.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hva dere mener, og jeg har også reagert på Skurks uttalelser ved flere anledninger, men jeg syns fortsatt ikke det hjelper så mye med mange poster om det i trådene hans. :)

Men ja, jeg syns vel egentlig at kjøringen hans - ut fra hans egne utsagn - er alt annet enn trygg.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider