ArraKiss Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hei.. takker.... Men jeg veit rett å slett ikke om jeg tør mer jeg... orker ikke ødelegge noe å nå kjører jeg rundt med mørkt speedo, der jeg tydeligvis har vært borti speedometervaieren for den viser neppe riktig fart... Hadde vært fett med blått lys overalt men om det er SÅ mye som kan gå galt vet jeg neimen ikke om det er verdt det! Har kjøpt dioder fra Ebay faktisk.... Dioder med motstander, beregnet for bruk i speedoen og i knappene, men det er en totalt merkelig bruksanvisning som fuglte med så jeg skjønner ikke greia.... Er pærene i speedoen koblet i serie forresten? Merkelig at ALLE går på en gang.. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hei.. takker.... Men jeg veit rett å slett ikke om jeg tør mer jeg... orker ikke ødelegge noe å nå kjører jeg rundt med mørkt speedo, der jeg tydeligvis har vært borti speedometervaieren for den viser neppe riktig fart... Hadde vært fett med blått lys overalt men om det er SÅ mye som kan gå galt vet jeg neimen ikke om det er verdt det! Har kjøpt dioder fra Ebay faktisk.... Dioder med motstander, beregnet for bruk i speedoen og i knappene, men det er en totalt merkelig bruksanvisning som fuglte med så jeg skjønner ikke greia.... Er pærene i speedoen koblet i serie forresten? Merkelig at ALLE går på en gang.. Hehe... Er det så skummelt a gitt?! ;) Du får ta deg en tur til Kløfta så kan jeg ta en titt!! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ja kanskje det kanskje.... snakkes på msn? Har deg på lista hvertfall... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg