Gå til innhold

Har mista lappen - hva nå?

Ranger emnet

Ripphoe

Anbefalte innlegg

jeg nektet da jeg ble knipset i 115 i 80 sone.Var vel 9000 i bot og lappløs. fikk se bildet og det var jo ikke mye å skryte av.. saken ble henlagt pga bevisets stilling.. Rart du ikke har fått innkalling. dra ned å si at du husker ikke om det var du som kjørte da å be om å få se bildet. er det dårlig nekter du. spill dum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva om du ber om å se bildet fra fotoboksen, evt nekte på at det var deg.. Veit at det går når det kun gjelder bot. Eller går det på bileier når det er snakk om beslag?

Jeg har da 2 mnd igjen av beslaget mitt ;)

om du nekter på at det er deg må du vel oppgi hvem som kjørte.. og den blir det vel litt værre med..

<-- Drive as hell before the devil gets you -->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jeg ble tatt i 101 km/t i 60 sona i sommer, resultatet ble 8 måneder uten lappen og 8000 kr i bot.Hadde hatt lappen i 5 måneder.

På sakspapirene mine står det at jeg må ta delvis praktisk oppkjøring for å få lappen tilbake etter de 8 månedene.

Betyr det at jeg bare kun trenger den praktiske prøven og slipper teorieksamen på nytt?

Noen som vet?:hvaskjera

:hondakick :smilbmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i å med jeg, kjørte uten lappen, var ikke gammal nokk, og for full!

sååå! blir nokk 2 år ja! :(

Ikke for å komme med "moralpreken" her, men da fortjener du jo ikke bedre.

EN ting er at folk kjører for fort, det gjør vi jo alle, men fyllekjørere kan bare gå å grave seg ned for min del...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider