Gå til innhold

Kjøp/salg for bare amcars?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eller slettet....:)

men hadde jo vært gull å fått lov først da...

:mat

vi prøver med litt smøring!

Sant nok, kanskje be dem på litt :popcorn og :cheers: , jeg tror dette går bra jeg, klart gutta som er moderatorer ønsker at vi trives på forumet:happyhappy:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en enkel tråd er jo en grei tanke, sålenge folk som får solgt skrotet sitt klarer å slette innlegget sitt uten at moderatorer "hele tiden" må rydde opp, evt hvis det går for lang tid uten salg (kjedelig med utdaterte annonser som ikke er aktuelle mer).

Skal tråden overleve uten opprydning fra moderatorene, eller unngå å bli oversvømmet av off-topic snakk (Vi har Bead-Lock's store tråd til det :)), krever det stor selvdisiplin, men et godt forsøk kunne vært interessant.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en enkel tråd er jo en grei tanke, sålenge folk som får solgt skrotet sitt klarer å slette innlegget sitt uten at moderatorer "hele tiden" må rydde opp, evt hvis det går for lang tid uten salg (kjedelig med utdaterte annonser som ikke er aktuelle mer).

Skal tråden overleve uten opprydning fra moderatorene, eller unngå å bli oversvømmet av off-topic snakk (Vi har Bead-Lock's store tråd til det :)), krever det stor selvdisiplin, men et godt forsøk kunne vært interessant.

hm...

min tråd ot... har vi IKKE HØRT NOE OM!:D

men min tanke var da at en har en tråd der en legger ut:

jeg har....

jeg trenger....

blandet, så får vi hjelpe folk til å forhandle om pris og all luring på alt mulig til PM til den det gjelder, noe snikk snakk kan det sikkert bli, men det får vi jo holde oss i ørene å prøve å unngå, å så arrestere de som prøver seg....

Tråden vil bli lang sikkert, men mye av det en har tar jo litt tid til å få solgt...

så får en jo også være flinke til å gå inn å edit, å slette sitt innlegg vis man har oppnådd det en skulle!

Enige??

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da skal vi dra alle folkene vekk herfra da?

Lurt!:win

Ok, la meg se om jeg forstår dette riktig. Man vil ha et kjøp&salg for bare amcars, men det å bruke forumet til amcar Norge er en dårlig ide?

Hvis du ikke har forstått det så prøver ikke bilforumet.net å være en konkurrent til diverse bilklubber. Bilforumet.net er et felles samlingspunkt for alle bilintreserte, skal man begynne å skille ut noen grupper her så blir vi jo en konkurrent til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, la meg se om jeg forstår dette riktig. Man vil ha et kjøp&salg for bare amcars, men det å bruke forumet til amcar Norge er en dårlig ide?

Hvis du ikke har forstått det så prøver ikke bilforumet.net å være en konkurrent til diverse bilklubber. Bilforumet.net er et felles samlingspunkt for alle bilintreserte, skal man begynne å skille ut noen grupper her så blir vi jo en konkurrent til de.

Akkurat det her diskuterte ligan her om dagen....

De som startet Bilforumet.net har jo vært på rett plass til rett tid, å klarte faktisk få laget ett forum for ALLE! uansett bilmerke/type man følger.!

Så vi vil si det slik, at dette forumet er mor til alle de andre forumene...

Den gjengen av amcar entusiaster som er innom her blir bare flere å flere, det sørger i allefall den Råsa ligan for....Vi har lura MANGE til å titte innom her...

Forumet til Amcar, er jo en MYGG i forhold til bilforumet, med hele 200 og noen registrerte, så er det vel sikkert flere som er innom denne siden daglig!

Kun 22 personer hadde vært der samtidig 15 juni eller no...

Så om vi fikk ha en tråd her der vi kan poste litt om hva vi trenger eller kvitte oss med, så blir vi fornøyd!

Å de som ser potensialet her , vil vel forstå at det vil komme flere til vis brukerene er fornøyd!

:win

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skille ut grupper???

er ikke det til en vis grad allerede gjort. Problemet er som tideligere nevnt at vi som er litt sære og driver med amerikansk bil, syns at annonser under den vanlige tråden fort forsvinner i mengden, jeg har prøvd noen ganger uten EN eneste tilbakemelding. Derfor er det vel ikke så farlig om vi får en slik tråd. Dere blir ikke noen konkurent til diverse bilklubber sine sider, de sidene blir jo ikke brukt og de fleste var ikke tilstede når toget gikk. Amcar selger medlemskap og blader og vil helst at annonsene skal kjøpes gjennom dem derfor er det liten aktivitet,ikke alle er medlem eller kjøper bladet dems. Så jeg tror ikke dere tråkker noen på tærene hvis det er det som er problemet.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonser på Amcars nye sider er ikke gratis.

Det er jo en grunn til at forumet allerede er delt opp i forskjellige under forum.Hadde ju vært totalt håpløst hvis alle skulle postet i samme forum.Det samme gjelder for kjøp og salg annonsene. Om så skulle skje at alle underforumene ville ha sin egen sticky med kjøp og salg hadde vel ikke det vært verdens undergang? Jeg kan ikke forstå at Bilforumet skal bli noe mer eller mindre konkurent til merkebilklubbene om man deler opp K/S forumet.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle andre har fått nei til å ha kjøp/salg inne på sitt forum (Volvo, BMW, Volkswagen, Nissan osv osv) så svaret er nok nei til dere amcar entusiaster også. Jeg ser ingen grunn til at dere ikke kan bruke det vi har idag. Det må alle andre ;) Problemet ligger vel heller i at folk lager for dårlige overskrifter på annonsene sine, slik at det blir uoversiktlig.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ligger vel heller i at folk lager for dårlige overskrifter på annonsene sine, slik at det blir uoversiktlig.

blir vel ikke for dårlig overskrift hvis de lager 1 tråd på amcar delen som heter: kjøp og salg som blir klistra som folk kan lage ett innlegg om hva som er til salgs og all diskusjonen om varen blir på pm ? og når den blir solgt så sletter de innlegget eller skriver solgt i innlegget?

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår