Gå til innhold

Kjøp/salg for bare amcars?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

blir vel ikke for dårlig overskrift hvis de lager 1 tråd på amcar delen som heter: kjøp og salg som blir klistra som folk kan lage ett innlegg om hva som er til salgs og all diskusjonen om varen blir på pm ? og når den blir solgt så sletter de innlegget eller skriver solgt i innlegget?

Basicly... Får dere, så skal golf2, volvo og opel-folka ha sånn. Så er det en av gruppene som ikke klarer å bruke og vi fjerner den ... Så kommer klagingen over "hvorfor får de leke med jentene når ikke vi får"... Så går det noen dager og de som ødela greiene forsvinner .. skal de andre da få tråden tilbake ..??? Kort og greit... Det blir 1000 mindre sinte folk og klager ved å ikke gi folk en ting vi er 99.99% på at ikke vil funke i den graden det i utgangspunktet ble laget for. Sorry mac, dette er opplest og vedtatt. Ingen kjøp/salg-tråd inne på amcar-delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Basicly... Får dere, så skal golf2, volvo og opel-folka ha sånn. Så er det en av gruppene som ikke klarer å bruke og vi fjerner den ... Så kommer klagingen over "hvorfor får de leke med jentene når ikke vi får"... Så går det noen dager og de som ødela greiene forsvinner .. skal de andre da få tråden tilbake ..??? Kort og greit... Det blir 1000 mindre sinte folk og klager ved å ikke gi folk en ting vi er 99.99% på at ikke vil funke i den graden det i utgangspunktet ble laget for. Sorry mac, dette er opplest og vedtatt. Ingen kjøp/salg-tråd inne på amcar-delen.

Standpunter dere har er at noen få ikke greier å holde orden, derfor utelukker vi det for alle. Virker som dere har lært av regjeringa, her skal de få skjermes.

Hva har dere so m argunemtasjon for å ikke gjøre som leon foreslår da???

Det er ikke farlig med utvikling, nytenkning etc. Forumet blir jo bare bedre:win

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luringen!

Men saken er jo at "amcars" er fryktelig mange merker og typer bare det....

Hadde vært skikkelig kjekt med ett underforum av amcar med kjøp og salg....

Skjønner ikke helt poenget. Amcars er ikke flere merker og typer enn Japanske biler. Det beste argumentet måtte vært fordi de deler mange.. hem, deler. Hvorfor skal Amcar-forumet ha flere fordeler? Slik jeg ser det, så lenge tittelen er god, kan man bare søke seg etter deler på Kjøp/salg. Eller lage et nytt Kjøp/salg som er delt opp som Finn.no. Mener å huske at man hadde det her før.

Men Amcars, Europeisk, Japansk, osv, det støtter jeg.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg aldri alle menneskene på dette forumet klarer og opprettholde kjøp og salgforumet uten underforum, i og med at veldig veldig VELDIG mange er noen nisser når det gjelder topic... F.eks. "Japansk" "Amerikansk" "Skandinavisk" hadde vært gull..

Men dette er bare min mening

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her gutter...

Er jo ikke noe problem...

Når modreratoren, bruker sin egen signaturen som salgsvindu!

-----------------------------------------

Poenget er at det ikke skal være kjøp og salg andre steder enn der vi har idag. Hvis noen får lov, skal alle andre ha. Slik er verden.

Bilforumet.net CREW

Administrator

Member of BMW Car Club Norway avd Vestfold

-93 E36 318iS Coupé

Bilen vurderes solgt: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8460173

--------------------------------------------

Det over er kopiert fra en post, Skrevet av Dr.S noen hakk lengre opp her!

alacocaina

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår