Gå til innhold

Bare jeg som savner "Off Topic"?

Ranger emnet

Ønskes OT tilbake på bilforumet?  

141 stemmer

1. 1. Ønskes OT tilbake på bilforumet?

• Ja, det hadde vært bra!
      118
    • Nei, uaktuelt!
      24

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samfunnsproblemer osvosv har jeg ikke det store behov for å diskutere her, såklart er det en tråd som appelerer til meg så skriver jeg kanskje i den hvis jeg har en mening.

Men, det som jeg savner er tilgangen på den ekspertisen som mange her sitter med om ting som ikke er bilrelatert, jeg kan ta et eksempel for å forklare det litt bedre:

Hvis jeg har et problem med datamaskinen min, får ikke startet det og det spillet, får opp en feilmelding som sier meg ingenting, da vet jeg at mange her inne sitter med kompetanse til å hjelpe meg.

Jeg vet også at jeg kan melde meg inn på et annet fora som er rettet mot mitt problem og spørre der, men jeg vet ikke om det er usikkerhet eller latskap som gjør at jeg ikke gjør det, tror mest det er det at jeg er så vant til å være her inne, jeg kjenner folk og folk kjenner meg på en måte.

Skal jeg inn på et nytt forum må jeg på en måte omstille meg, starte på nytt på en måte..

Derfor ville en off-topic del vært bra og ha, her kunne vi brukt andres kunnskaper som ikke er bilrelatert. Det har vært endel unødvendig og tullete tråder i Off-topic delens historie, se f,eks på tråden som heter noe alà Hva hater dere?. Men, med en strengere moderering og kanskje utnevne to eller tre til som kunne tatt på seg en slik oppgave så tror jeg det skulle vært gjennomførbart:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsproblemer osvosv har jeg ikke det store behov for å diskutere her, såklart er det en tråd som appelerer til meg så skriver jeg kanskje i den hvis jeg har en mening.

Men, det som jeg savner er tilgangen på den ekspertisen som mange her sitter med om ting som ikke er bilrelatert, jeg kan ta et eksempel for å forklare det litt bedre:

Hvis jeg har et problem med datamaskinen min, får ikke startet det og det spillet, får opp en feilmelding som sier meg ingenting, da vet jeg at mange her inne sitter med kompetanse til å hjelpe meg.

Jeg vet også at jeg kan melde meg inn på et annet fora som er rettet mot mitt problem og spørre der, men jeg vet ikke om det er usikkerhet eller latskap som gjør at jeg ikke gjør det, tror mest det er det at jeg er så vant til å være her inne, jeg kjenner folk og folk kjenner meg på en måte.

Skal jeg inn på et nytt forum må jeg på en måte omstille meg, starte på nytt på en måte..

Derfor ville en off-topic del vært bra og ha, her kunne vi brukt andres kunnskaper som ikke er bilrelatert. Det har vært endel unødvendig og tullete tråder i Off-topic delens historie, se f,eks på tråden som heter noe alà Hva hater dere?. Men, med en strengere moderering og kanskje utnevne to eller tre til som kunne tatt på seg en slik oppgave så tror jeg det skulle vært gjennomførbart:)

Enda ett gullkorn fra B.T.I

Du kan å få sagt det :)

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B.T.i. 99% av spill som ikke funker piratkopiering. Det skal vi ikke ha her uansett. Til alle dere som whiner om Off-topic forum så bare følg linken så kommer dere til den superhemlige og hittil ukjent Off-topic underdelen av forumet som kun noen få brukere har hatt tilgang til hittil.

Crzy_: Jeg tror alle har skjønt at VGD finnes, og at du syns det bare er OT der. Men skjønner du ikke at folk ikke vil gå til andre forum for å ha muligheten til å lage tråder som ikke er bilrelaterte, de fleste føler seg vel hjemme her, og vil snakke off topic med de samme folka som de snakker bil med.

Se litt positivt på det, her har du haugevis av folk som er trofaste mot bilforumet, og spør enkelt og greit om en plass å diskutere andre ting. Dere som har inntekter kun fra reklame burde se på dette som en mulighet til å øke disse. Det var i Off topic forumet det var mest trafikk, og det er nok her dere vil kunne tjene mest på reklame.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B.T.i. 99% av problemer med spill som ikke funker er piratkopiering. .

Var da fælt til generalisering, har ikke lastet ned så mye som Tetris engang...

Håper du la merke til at jeg skrev at det var et eksempel på et problem..

99% av alle problem med spill er Direct X relatert bare så du vet det..

Men, greit, ser at vi snakker for døve ører uansett...

Og som Breisladdern sier, hvorfor ser dere ikke potensialet her..?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ser jeg ikke problemet, er jo drøssevis av folk som har sagt seg villige til å moderere OT forumet. Føler at en stor del av moroa med bilforumet forsvant når OT forumet forsvant.

Sier som lillesøstra mi: "Alle andre forum har OT forum! JEG VIL OG HA!" ;)

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å gjennoprette OT forum igjen ? hva er problemet?

di aller fleste på forumet vil sansynligvis ha det tilbake , og noen bryr seg ikke om det er der eller ikke , det er nok et fåtall som ikke vil ha det , er det ikke bare for di som ikke liker det å ikke være inne på den delen av forumet ?

Det er jo helt tydelig at folk flest vil ha det opp igjen ;)

2dcan8l.jpg

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider