Gå til innhold

Bare jeg som savner "Off Topic"?

Ranger emnet

Ønskes OT tilbake på bilforumet?  

141 stemmer

1. 1. Ønskes OT tilbake på bilforumet?

• Ja, det hadde vært bra!
      118
    • Nei, uaktuelt!
      24

Anbefalte innlegg

http://www.diskusjon.no/

Siste nyheter: Gjesteposting tillatt i sex og samlivsforumet

Har forresten sett opptil flere herfra som bruker eller har brukt diskusjon.no/.

B står for BIL, C står for Cookie! *aaaahmmm nam nam* :fatality:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min konklusjon, etter å ha lest gjennom denne tråden er at dere moderatorer rett og slett har mista helt sansen for sosial aktivitet her og da dere stengte av OT-delen gjorde dere hele den sosiale delen av forumet, død.

Nesten INGEN forum fungerer noe særlig uten OT, nemlig fordi det ikke går ann å snakke endeløst om ett bestemt tema hele tiden!

Anders Haugen Club Honda Norge

http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når 85 % av forumets brukere ønsker dette forumet tilbake, da bør vel dere høye herrer ta det til etterretning? :rolleyes:

Vi har, men nå er det faktisk slik at det er forumets eiere som bestemmer hvaslags forum de ønsker å ha (ikke medlemmene). De har kommet frem til at de ønsker et bilforum som skal være en "kunnskapsbase" hvor man kommer når man lurer på ting om bil, ønsker å se bilder/filmer fra biltreff, ønsker å hjelpe folk med bil eller ønsker info om treff. Dette var slik bilforumet var sitt første (og beste) år.

De ønsker ikke et sted hvor du diskuterer hvilken stilling du og dama liker best, hva du synes om Osama Bin Laden, hvor irritert du blir av at lærern din på ungdomsskolen gir deg en anmerkning fordi....... osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon. no har offtopic..

Rockford fosgate forumet har off topic i form av "the lounge" der er det 3-4 off topic forum.............

Termproaudio forum har offtopic..

realm of excrusion har off topic..

GATEBIL forum har offtopic.

Og siste men ikke minst:

Det finns grenser sjøl om det itte er skigard...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LLH: Ein skigard kankje vara evig veit duh! :D

Til alle: For å være litt spydig har jeg ikke sett noe bruk av frivillig tvang og møteplikt her?!

Før jeg ble mod og ble "tvunget" til å følge med over alt brukte jeg kun de teknisk relaterte underforumene samt et par aktuelle merkeforum her. Off topic er nettopp .. way off topic. Kjeder jeg meg eller er lei bilprat bruker jeg break, youtube og de greiene der. Eller går vekk herfra. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må dumt bare spørre: Hva er det vi brukere tenker når vi går inn http://www.bilforumet.net? Et offtopic forum? Nei, bilrelaterte ting! Støtter tanken bak et offtopic forum, men når "alle" her inne vil preike piss, hvorfor ikke lage et offtopic forum?

Og dessuten så er 90% av innleggene useriøse innlegg som er posta i OT delen av fjortisser som ikke veit forskjellen på opp og ned på en brusflaske engang..

Sorry altså, men offtopic del her inne er ikke nødvendig..

Vi er her inne for å snakke om bilrelaterte ting! Ikke hvilken sminke damen til faren til onkelen til broren til moren din bruker!

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte støtter jeg tanken ved off-topic forum; på en annen måte ikke

FOR: Med så mange mennesker som er samlet her, er det vel på grensen til perverst mye forskjellig kunnskap om forskjellige felt som svirrer rundt, som ikke blir delt. Hadde vært greit og få delt denne

MOT: Dette er, som mange har sagt, et bilforum, hvor man tar for seg, jah, akkurat bil...

Akk, så vanskelig livet er med sine valg

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon. no har offtopic..

Diskusjon.no er bare off topic. Bortsett fra det pleier jo de fleste forumer å ha OT-forum, men jeg har på følelsen av at det kun ville gått i politikk på dette forumet, bensinpriser og whatnot biggrin_upper.gif

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...