Gå til innhold

Skruer som sitter fast i døra

Ranger emnet

spurv

Anbefalte innlegg

Hva har du tenkt å dempe døren med?

Jeg byttet ut de orginale dempemattende og satte

inn asfaltmatter i hele døren.

Men jeg må bare inrømme at jeg ikke hørte

noe forskjell på høyttalerne. Eneste forskjellen jeg hører

er når man banker i døra utenfra.

"Litt mer kvalitetslyd når man lukker døra!"

Brown bread.. har en slik pakke liggende.. så kan likså greit bruke til noe :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til med samme operasjon selv straks, nye høyttalere og brownbreaddemping. Kjekt å vite at man trenger 12-kantbits :) Får vel se an litt hvordan det går her før jeg gjør noen bommerter selv ;)

Hans a: brownbread er noe bedre enn asfaltmatter om man skal tro alle guruene innen bilstereo. Merket stor forskjell i bagasjerommet om man banker litt rundt om jeg ihvertfall. Hvilke høyttalere har du?

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Focal 165CV1.

Det er jo ikke verdens beste HT'ere, men de gir grei lyd.

Stor forskjell fra de orginal HT'ene.

http://www.focal.tm.fr/car/en/polyglass/index.htm

http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10947&PHPSESSID=bc2465ba32714cfde57d1f14a49e35d8

Focal er jo et bra merke og at det er stor forskjell tror jeg på! Men jeg synes faktisk at de orginale høyttalerne er noe av det bedre som kommer i bil uten sound-system faktisk om man har brukbar forsterker. Sprengte selv den ene diskanten for ikke så lenge siden da :( Er spent på å få høre det nye frontsettet, Soundstream TRC.6.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider