Superthomas Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ja, de blander fargen for deg. Kan få hvilken som helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 aaahh..cool..da blir det rosa vinterbil likevel:) hvor i oslo området får man kjøpt dette?pris på alt man trenger for å lakke? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg kjøpte Bengalac på min lokale Maxbobutikk. Kosta 198,-(?) for 0,9L base som blir til ca 1L når den blandes til. Vi valgte den mest skjærende lillafargen i fargekartet og sa at den, den skal vi ha på bilen til søs mens hu er på ferie. Uten hennes viten seff. :D Kjøp fin skumgummirulle og håndtak på kjøkkentema (biltema). Koster en brøkdel av merkevarene i faghandelen. Tynner var forsåvidt unødvendig da malingen var passe tykk å rulle ut, og rullene går i oppløsning etter et par timer, så de var det bortkastet å vaske. Og de kosta 22,90,- for to - 2 stk. O_o Forøvrig gikk det med maskeringsteip og tynner til vasking etc for en 50-100kr. Biltema seff. 1L Bengalac holdt NESTEN til to gode strøk inkl (de STORE) støtfangerne på en Kadett E. Syns jeg skulle hatt en desiliter til for å få det helt bra. Du får også 3L spann litt billigere, men da sitter du igjen med 1,5L du ikke har bruk for. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 skal male en merce w124 1985 model..pluss male noen interiør deler bare for å få det gjennomført..hihi:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Vel, det gikk nå over 1,5 liter på å male min. Og det var kun ett strøk, pluss at jeg ikke er ferdig inni. Ser passe überjalla ut om du ikke tar dørkarmer etc. Ga deng i å bruke tynner jeg å, lakken var akkurat passe seig og tjukk hehe. Billigere med benga hos CD cardic enn Maxbo tydeligvis :) Edit: bare sørg for å ha rulla mettet med lakk hele tiden. Ellers vil merca ikke bare bli rosa, men rosa og fluffy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 rosa og fluffy?den skjønte jeg ikke.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Rullene loer ofte fælt om det blir for lite lakk på dem. Benga blir innmari sticky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Kjøp fin skumgummirulle og håndtak på kjøkkentema (biltema). Koster en brøkdel av merkevarene i faghandelen. Den loer ikke. Hva koster lakken hos CD Cardic? Er CD C samme som BilXtra eller er det ulike kjeder og butikker? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Skumgummiruller loer de og om man er gnien på lakken (vel, har aldri prøvd biltemas versjon, men jordan loer). Men ikke på langt nær så mye som "pelsruller". Ga 370 kroner for 2 liter og 2 ruller/brett. Mulig de gav meg snill pris siden de ikke lenger hadde lastebillakk? Edit: aner ikke om det er det samme som bilxtra.. Butikken var Per Hagen i kristiansand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 aaahh..cool..da blir det rosa vinterbil likevel:)hvor i oslo området får man kjøpt dette?pris på alt man trenger for å lakke? de har benga på billakkspesialisten, vet jeg. St. hans-haugen/ waldemar thranes gate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 cool...da må man bare skaffe seg en billig nok merce.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hehe biltema selger jo "oljelakk" for 59 kr 0.75 boksen, kjøpte meg litt for å leke med :) kjempekjekt å bruke for å lære seg i grunn. værste er at det kan bli serriøst pent om man gjør en skikkelig jobb med sprøyte og godt forarbeid :) (ikke at jeg har noen ilusjoner med tanke på egene resultater ^^ ) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg