Shadow_iX Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Hva skjedde med å kjøre som folk da? Er ikke no urettferdig om du selv kjører for fort bevisst. Er forskjell på å ligge 10-15km over grensa og 40-50kmt over, eller mer. Jeg har tatt meg kraftig sammen for å kutte ned på slike unødvendige utgifter, og jeg ahr det like morro bak rattet selv i fartsgrensa, må ikke kjøre det bilen orker for å vise at den kan gå straffendes fort. Min mening da men... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 åssen gikk d a bannanas, eller hva nå du hadde som nick :P ??? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by Robert Har du et bedre forslag til hv ade kan lage da kanskje? ;) Julekaker. Tre uker med hard julekakespising så tenker han seg nok om to ganger før de tråkker på gassen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by Spaca Være uten lappen i et par år i hvertfall.. Politiet tar ikke i betraktning av det ikke var noen på veien osv.. Fordi at det kan komme en elg ut av skogen ellerno.. må rette litt på den! hos meg skreiv de at det var veldig fine kjøreforhold, fin vei og lite svinger. så det kan hjelpe når juristen ser på det!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 jeg hadde 89 i 60 sona..fikk 3500 i bot og 3mnd uten..Langt strekke bra oversikt og ingen trafikk..purken va grei der.strafferammen var fra 3-5mnd.og 3000-5000 ibot.jeg fekk den mildeste..men dette var på gamle regler..ca 2 år siden iog med at prøvetida mi gikk ut 21des...hadde 4dager igjen når jeg mista lappen så har hatt 4år med prøvetid no..glad det er over:) men du får nokk straffen du fortjener bannanas ellerno:P Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 HAHAHA, folk som deg (BadBanana) fortjener ikke å ferdes på veien engang. Håper de gir deg MAX straff, måtte det svi skikkelig :D :D Tips: Finn deg en bane å råkjøre på istedet...dvs, når du er stor nok til å ta lappen igjen.. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 E6 gjennom Østfold er jo kjent for alle sine dødsulykker, og fartsovertredelser slås nok hardere ned på her enn mange andre plasser. 149 reelle kilometer inkl feilmargin = 170 på speedometeret?? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Iogmed at det er over ett år siden han kjørte for fort så tror jeg han har fått greie på straffen sin :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by PurrPower HAHAHA, folk som deg (BadBanana) fortjener ikke å ferdes på veien engang. Håper de gir deg MAX straff, måtte det svi skikkelig :D :D Tips: Finn deg en bane å råkjøre på istedet...dvs, når du er stor nok til å ta lappen igjen.. ååå så flinke du e bilforumets engel knock Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Badbanana Jeg veit at det er fult mulig å søke om å få disp til å kjøre moped. Jeg veit at det funker. veit også om folk som har fått det godkjent. men det nok litt palle spikring og en 8-10 mnd uten lapp tenker jeg :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Ved virkelig alvorlige fartsovertredelser, der det er vanlig å få ubetinget fengsel, går det ann å unngå å gå i fengsel? F.eks ved å betale seg ut av det? (tenker ikke på å bestikke folk, men f.eks betale en større bot eller noe?) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by bmw-bergen Ved virkelig alvorlige fartsovertredelser, der det er vanlig å få ubetinget fengsel, går det ann å unngå å gå i fengsel? F.eks ved å betale seg ut av det? (tenker ikke på å bestikke folk, men f.eks betale en større bot eller noe?) bedre å bruke 2 uker ferie med lønn enn å betale et par mnds lønninger .. mener nå jeg ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by Mats`ern bedre å bruke 2 uker ferie med lønn enn å betale et par mnds lønninger .. mener nå jeg ;) Ikke hvis du er avhengig av rent rulleblad... tenker på folk som skal bli politi osv osv... eller teller ikke sånne ting? er det bare alvorlige ting på bladet som teller, som f.eks mord, vold etc...??? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by Mats`ern Badbanana Jeg veit at det er fult mulig å søke om å få disp til å kjøre moped. Jeg veit at det funker. veit også om folk som har fått det godkjent. men det nok litt palle spikring og en 8-10 mnd uten lapp tenker jeg :) Man trenger ikke førerkort for å kjøre moped når man er over 18 år, så da kan man kjøre moped selv om man har mista lappen. Var ei dame her på Romerike som ble tatt for å kjøre moped uten førerkort, men kjære onkel P måtte bite i det sure eplet og innrømme at hun ikke gjorde noe galt etter at de hadde sjekket reglene... Hoho Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 jeg rimlig sikker på at du kan kjøre Moped bil :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg