Superthomas Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Har fått meg ny (nåja) bil, en opel kadett b sedan 1100 1973 modell. Tok den som innbytte da jeg solgte colten. Var egentlig ikke noe jeg var ute etter i det hele tatt, men den var jo så kul at jeg kunne bare ikke la være å ta den :D Beklager rævva bilde...Edit: og til tider streikende server... Nyoverhalt topp og nye bremser rundtom. Er egentlig veldig lite rust til å være gammel opel. Er forøvrig strøkne originale sorte skaiseter i den. Stod på noen skikkelig guffne hårete setetrekk, men når de ble røska av blei jeg lettere sjokka. Står også på meget pene Allycat 7x13 hjul, polerer disse opp en av de nærmeste dagene. Skal inn til EU før utgangen av januar, tror kanskje frontruta må byttes. Ellers har jeg den nå i daglig drift selv, funker som fjell. Det jeg lurer på: Tok den som 6000,- er den verdt dette? Funderer på å selge videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 tipper den er verdt pengene og vel så det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 om den er så rust fri som du tror.. så har du gjort et kupp :D Men har du sjekka innerskjermene??:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Den er ikke rustfri! Da vet jeg det hadde vært et kupp. Er et hull helt nederst i karosseriet bak høyre bakhjul, syns akkurat ikke på bildet. Ellers er det diverse lett overflaterust rundt hele skuta, planen var å pusse det ned å sprøyte heile sullamitten i benga da jeg kun hadde tenkt den som vinterbil. Men tror nesten jeg kommer til å få dårlig samvittighet om jeg gjør det hehe. Skal få den på bukk til neste uke for å få gått skikkelig over den. Nå har imidlertid en ekkel og slem forkjølelse satt en stopper for planene mine denne uka :( Men har funnet ut at det ene motorfestet er stripset(!!!) fast... Huffda. Forrige eier mente det var en nødløsning som fungerte så alt for bra. Den stripsen har visst stått på siden sist EU-kontroll (ja den ble godkjent med strips) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 grattis med ny bil! er ikke så verst pris det da Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Grattis med ny bil. Knall bil det der da! Puss den opp og ha til stasbil:) Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Må få på noen orntlig speil da.. ikke det plast greiene der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Nei jeg vet, gremmes virkelig over de speilene! Har dessverre ikke anledning for å gjøre den strøken siden jeg ikke har tilgang på garasje, men vil nå prøve å få den fin. Vil bli sprøytelakkert om to uker (håper jeg, får se om jeg får tid) med grå lastebillakk, med untak fra sort/grått panser. Orginallakken er totalhavarert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hehe.. grå er tøft:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg