DevilsTower Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Foreløpig har jeg bare fått tatt bilder ved Midnightclub treffet i Drammen, men lover dere at det kommer mer etterhvert!:D Det var alt for denne gang, kommer mer senere!! Kommenter så det fyker:hammer - devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Knall! Alltid morsomt med bildetråder, jeg følger nøye gjennom alle som har sin egen. Det er veldig gøy å se hvordan forskjellige fotografer tenker, ved å se på bildene deres. Fin tilgang på inspirasjon dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Å steike da! Har itte ord! Sitter bare her og glaner! Etter min mening er du en av de beste fotografene på bilforumet! ;) NYDELIGE bilder! mye varierte vinkler også..meget bra! eneste som hadde vært fint er mellomrom mellom hvert bilde! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Veldig fine bilder dette her, synes dog det er litt for mye av det gode(kontraster) på bildene dine. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg