Gå til innhold

Sjekk her entusiaster, Gr.A bil...

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Trodde ikke disse bilene var og oppdrive jeg, faen hadde jeg hatt penger nå hadde jeg kjøpt:)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8384052&sid=11aV4vmcID689338&pos=15&tot=20

Dette er fremdelses ikke en gruppe a bil. står om denne allerede under andre tråder.

det er en 242ti flathood, og ikke en gruppe a bil.

den dagen man finner en gruppe a bil til 85000 er jeg julenissen.

står jo homologated gruppe a bil i annonsen også jo.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjærpings igjen! Denne annonsen er gammal og linket i en annen gr.A - tråd her.

Og kall det hva dere vil: det er ihvertfall en Homolelisert Gra A bil; sjelden vare, 1 av 500. Men MÅ IKKE sammenlignes med GR A bilene som gikk på banen.

Det døve er den amerikanske fronten og at det er Automat. Ellers synes jeg prisen er helt grei jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det med disse gateversjonene av gr.a.

Er det GT understell eller et spesial gruppe a understell på dem?

Chassi: Volvo Motorsport fjädrar, de Carbon stötdämpare, förstärkta bussningar, org. turbo krängningshämmare.

Bromsar: Org. med Mintex racingbelägg och Castrol SRF bromsvätska.

Som tidligere nevnt holdt jeg på å kjøpe Ulf Karlsson sin Homogelated Gruppe-A-Volvo, men måtte islegge prosjektet pga. norske avgifter. :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chassi: Volvo Motorsport fjädrar, de Carbon stötdämpare, förstärkta bussningar, org. turbo krängningshämmare.

Bromsar: Org. med Mintex racingbelägg och Castrol SRF bromsvätska.

Som tidligere nevnt holdt jeg på å kjøpe Ulf Karlsson sin Homogelated Gruppe-A-Volvo, men måtte islegge prosjektet pga. norske avgifter. :klovn:

i norge skal allt som kan ligge under kategorien hobby bøtlegges :(

Vi får ikke lov til å ha noen interesser i dette landet. Vi må kjøpe interesser for en dyr penge :( Møkkastat på maaange måter

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Personen som tok inn denne bilen tok inn 2stk Gr.a homologoted biler. En svart og en rød. det er ikke lik bil som banebilene men jeg syntes nå det er veldig morro å ha den, det er tross allt en veldig skjelden bil. Etter det jeg har hørt skal det bare være disse to som er orginale som går i norge men hørte det var solgt en banebil til norge på ipdusa.com men jeg tviler på at denne er orginal da det visstnok var noe som ikke stemte med kaross og år. Har hatt min på en liten lokal utstilling (autoshow) i år men det var allt jeg rakk føre jeg satt den inn til vinterlagring. Den vil bli å se rundt på stvner og treff fra våren av, men venter fortsatt med skilter siden det ikke er en bil jeg skal "bruke opp" åsså kosta bilen en del så har ikke råd til å betale 25lapper for skilter nå :P hehe

-83 Volvo 242 Gr. A 1 av 500

-86 Volvo 240 GLE 2,3 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider