Gå til innhold

Mistet lappen av å kjøre for sakte ! :)

Ranger emnet

wabby

Anbefalte innlegg

Ikke dumt. Personer som snilekjører i trafikken er i seg selv ikke en fare, men de skaper til syvende og sist farlige forbikjøringer. Nå kan en jo si at det er føreren bak som velger å kjøre forbi, men noen ganger bør en bare se på realitetene og gå ut fra DET.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen på tide! lå etter en nederlangs peugeot.. type urgammal kassebil i 60 på E6 i går... bak der lå den jo en bil.. jeg bestemt meg å kjøreforbi denne kassebilen, for jeg orker ikke å ligge i 60 på E6 når det er 80 der..

joa.. kom på siden av denne bilen rett bak peugeoten.. gjett hva... gjøken i bilen la seg ut og skulle kjøreforbi.. hva med å sjekke speilet? eller er det noe nordmenn skjelden gjør? holdt på å gå fullstendig galt dette der!!

makan!

sinker skaper trafikkfarlige situasjoner, mer traffikfarlig enn dem som ligger 120 på på E6 hvor det er 80/90!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så bra! Er fler som skulle ha blitt fratatt lappen fordi de kjører sakte.. Jeg kommer alltid bak sånne jævla treigiser jaffal.. *grrr*

Er ikke du som er litt tung på gassen da..? :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen på tide! lå etter en nederlangs peugeot.. type urgammal kassebil i 60 på E6 i går... bak der lå den jo en bil.. jeg bestemt meg å kjøreforbi denne kassebilen, for jeg orker ikke å ligge i 60 på E6 når det er 80 der..

joa.. kom på siden av denne bilen rett bak peugeoten.. gjett hva... gjøken i bilen la seg ut og skulle kjøreforbi.. hva med å sjekke speilet? eller er det noe nordmenn skjelden gjør? holdt på å gå fullstendig galt dette der!!

makan!

sinker skaper trafikkfarlige situasjoner, mer traffikfarlig enn dem som ligger 120 på på E6 hvor det er 80/90!

Nordmenn kan ikke kjøre i det hele tatt, jeg har gitt opp.. :watchout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jaggu på tide ja, skulle satt opp et eget skilt for sinker ved siden av det traktor skiltet på motorveiene:)

På de Kypriotiske motorveiene har de et skilt med maks. fart (100) og et skilt med min. fart (65). Ikke dumt.

Det er denne typen sjåfører som ofte gjør iditoiske manøvre, svinger til høyre og blinker til venstre, nøler midt i en sving, ikke kan lukeparkere, håpløse på bakkestart, osv.

Et eksempel, var en dame (bombe) i en Nissan Almera eller noe en gang. Episoden var i England, og de kjører på motsatt side der. Det var en svingete vei, før det faktisk kom opp en dual carriage way (to felter hver vei), og gjett om hu skal holde høyre-filen. Jada, endelig forbikjøringsmuligheter (hun kjørte vel 10-15 under grensen), og vi nekter å slippe forbi folk. Endte med at man måtte kjøre forbi på innsiden, men jeg regner med at hun plutselig kunne bestemt seg for å skifte til venstre-filen.

Forresten, Irske folk er smarte. I byer har de maksimum 50 km/t og på landeveien har de maksimum 100 km/t. Uansett hvordan veien ser ut. "The speed limit is a maximum, not the target". Da slipper du både å kjøre i rykk og napp, man kan få litt flyt i trafikken, samt faktisk kunne kjøre litt fortere enn man kan i UK og Norge, så lenge bilen tåler det. Mens Daewooer kan holde seg i 70, kan biler med bedre ytelser få lov til å kjøre i 100 rundt svingene uten å måtte frykte for sitt kjære sertifikat.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider