Gå til innhold

240 GL ønsker bruksanvisning eller tips

Ranger emnet

agazako

Anbefalte innlegg

om du har manuell, så skal jo den bare lyse når overdriven er inne, og det kan den bare være når du kjører i 4..

Spør gjerne om mer!

(btw, oppoverpil? på min lyser det "OD" i grønt når overdriven er inne.. er vel fordi jeg har en eldre modell..)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nokså grønn i dette feltet, men det ser da virkelig ut som om det ikke er overdrive på denne, det er en vanlig manuell 5-girs kasse - derfor skjønner jeg fortsatt ingenting....

er takknemlig for flere tips og råd.

PS...lampa lyser med en gang jeg starter bilen.... kanskje jeg bare skal koble fra lampa - å nullstille vha minuspol funket ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så har jo alle instrumentpanelene denna OD-lampa uansett om du har M45, M46 eller M47, så da kan det nok heller bare hende at du har noe feil i det elektriske, sånn at den faktisk lyser.

turbo242: Heh, takk for det.. ;) Gleder meg til å se 242en din på veien. Hvor så du meg?

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så har jo alle instrumentpanelene denna OD-lampa uansett om du har M45, M46 eller M47, så da kan det nok heller bare hende at du har noe feil i det elektriske, sånn at den faktisk lyser.

turbo242: Heh, takk for det.. ;) Gleder meg til å se 242en din på veien. Hvor så du meg?

roasletta.. på veg mot roa..242en min kommer til våren.. om kjærringa og gud vil (merk rekkefølgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider