Gå til innhold

Kjørte på rødt lys...

Ranger emnet

nismo_power

Anbefalte innlegg

Skulle mellom Oslo, kom til bommen... kjørte på "Mynt", putta på en 20 kroning... dritten gikk bare rett i mellom.. lang kø bak meg, var bare nødt og kjøre på rødt.

Men, noen som husker den internett siden det går ann og betale, slik at jeg slipper og få diger regning i posten?

Husker jeg leste om den i en eller annen avis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat hadde bare med oss plastikk igår, det blei 35,- (fikk giro)..... Vi kjørte jo også seff feil så vi kom til en bomstasjon til 5 minutt etterpå, men der satt det en dame istedet for en gnien så når jeg ba henne ha litt sympati fordi vi kjørte 240 og fikk en bot for 5 minutt siden så slapp vi igjennom gratis:)

Spar oss for rasistiske utsagn, hilsen boXer

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Her i byn er det et par steder de knipser forfra.. Jeg leker tilhenger på busser, virker fint!

Det er ikke så jævla smart da, så på nyhetene om det der at de skulle begynne med kameraer bakfra å greier og da kunne du visst få noen jævelig store bøter fordi det ikke er lov å ligge så tett oppi rompa på folk + at du ikke betaler bom penger da.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte forbi en gang i oslo, pga i bergen har vi gratis i helgen. jeg så det lyste, så jeg gikk inn på esso eller hva det var. fikk en angregiro, fyllte den ut, betalte.. så gikk det et par måneder, jeg fikk giro på 315kr og stod noe mas om purring/inkasso. Jeg ringte de med en gang, spurte hva som feilte.

så spurte de hva oblat nr. jeg hadde på giroen.

jeg bare "oblat? jeg ser det står et felt her, men..".

jeg trodde det holdt med å fylle ut bilnr..

så jeg måtte sende de kopi av kvittering samt nye giro i posten. har ikke hørt fra de siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på meldinger på mobilen din

Skriv angrefjell for lett bil (totalvekt til og med 3 500 kg)

Alternativt, skriv angrefjelltung for tung bil (totalvekt fra og med 3 501 kg)

Tast mellomrom

Skriv bilens registreringsnummer

Tast mellomrom

Skriv passeringsdatoen

Avslutt meldingen med å sende den til 1960 som er mottakers telefonnummer

Eksempel: angrefjell dj12345 260603 <sendes til 1960>

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fjellinjen.no tenker jeg

dersom du skal "hengerkjøre", har funnet ut at må hengeren være høy. Da er det lett. Bak store lastebilhengere. Det er vanskelig bak SL busser. Det må en viss størrelse liksom (bredden er jo nesten lik).

Jeg vil ikke anbefale å leke henger (Petter Solberg har faktisk innrømt "hengerkjøring"). Det er mistelappen farlig. Purken tar lappen fra deg med under 1sek avstand OM DE VIL...

Har forsket litt på fenomenet som pendler til oslo med fjellinjen måneds abbonement.

Bomveier er no herk. Vi burde aksjonere mot slike. Sverige, vårt naboland med de brede veiene med midtdelere har INGEN!! Svenskene er faktisk ikke så dumme serru... Men vi pøser ut penger i engangsavgifter på biler, personskadeavgift, mva på bensin, årsavgift etc etc

MY09 WRX STi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverwrx

http://www.fjellinjen.no tenker jeg

dersom du skal "hengerkjøre", har funnet ut at må hengeren være høy. Da er det lett. Bak store lastebilhengere. Det er vanskelig bak SL busser. Det må en viss størrelse liksom (bredden er jo nesten lik).

Jeg vil ikke anbefale å leke henger (Petter Solberg har faktisk innrømt "hengerkjøring"). Det er mistelappen farlig. Purken tar lappen fra deg med under 1sek avstand OM DE VIL...

Har forsket litt på fenomenet som pendler til oslo med fjellinjen måneds abbonement.

Bomveier er no herk. Vi burde aksjonere mot slike. Sverige, vårt naboland med de brede veiene med midtdelere har INGEN!! Svenskene er faktisk ikke så dumme serru... Men vi pøser ut penger i engangsavgifter på biler, personskadeavgift, mva på bensin, årsavgift etc etc

Er det ikke mva på Bensin i sverige! :)

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til gatebil kjørte jeg gjennom den bommen på motorveien sør for jessheim, inn mot Oslo.

Manndriten ville ikke ha 20 kroningen min, så jeg bare kjørte jeg.

Har ikke hørt noe fra de siden, men de kan godt sende meg en giro på 15kr og jeg betaler hjertlig den.

Men skal de komme med noe "bot" på 315kr så får de det faen ikke. Jeg spikrer heller paller enn å gi den dritgjengen der penger, for at det påtvingte dritsystemet deres ikke fungerer.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider