Gå til innhold

Kjørte på rødt lys...

Ranger emnet

nismo_power

Anbefalte innlegg

Originally posted by funkes

På vei til gatebil kjørte jeg gjennom den bommen på motorveien sør for jessheim, inn mot Oslo.

Manndriten ville ikke ha 20 kroningen min, så jeg bare kjørte jeg.

Har ikke hørt noe fra de siden, men de kan godt sende meg en giro på 15kr og jeg betaler hjertlig den.

Men skal de komme med noe "bot" på 315kr så får de det faen ikke. Jeg spikrer heller paller enn å gi den dritgjengen der penger, for at det påtvingte dritsystemet deres ikke fungerer.

Dersom du kjørte på manuell og de ikke kunne veksle så må de slippe deg igjenom, for de kan ikke nekte deg og betale med norske penger, det er jo ikke din skyld at de ikke kan veksle.

Har sikkert sagt det før, men for noen år siden skulle idiotene ta betalt for MCer over en bru. Da samla det seg masse MC folk som kjørte igjennom stasjonen samtidig. Alle brukte lang tid på å stoppe sykkelen, ta av utstyr for å finne lommebok og så betalte de med 1000 lapp, til slutt hadde de ikke vekslepenger og måtte slippe alle gratis igjennom. Etter denne episoden slapp alle MCer igjennom gratis.

Apropo akkuratt det..... Hvorfor går ikke alle bil folka sammen om å bare betale med høvdinger på vei til gatebil og andre treff? Da vil jo maaaaaaange slippe gratis igjennom! :)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverwrx

Bomveier er no herk. Vi burde aksjonere mot slike. Sverige, vårt naboland med de brede veiene med midtdelere har INGEN!! Svenskene er faktisk ikke så dumme serru... Men vi pøser ut penger i engangsavgifter på biler, personskadeavgift, mva på bensin, årsavgift etc etc [/b]

Hvis jeg ikke tar helt feil så er det sånn at når arbeidsledigheten begynner å stige i sverige så begynner de å forbedre veinettet for å skape arbeidsplasser. Fikser jo to problemer på en gang, mens norge klarer ingen av de to...

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider