kadett c 1200s Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Noen som kan forklare meg alt jeg trenger vite om hvordan jeg skal få bygget om min kadett c 1,2s til 2,0? Trenger ikke bli godkjent, bare et leketøy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Søk på kadett forumet her. :) Finner masse. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 1600 understell kan være en fordel. men om det kunn er til lek, og du har tenkt å kjøre på offentlig vei, bør du nokk ha rekord 2,2i bremser ol og muligens noe mer holdbar bakaksling.. Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Tenk om vist du kunne ha brukt all energien du brukte på en million utropstegn i topic'n til å søke, da hadde folk sluppet å svare på ting som har vært tatt opp flere ganger før! Skal du ha denne godkjent må du klappe til med komplett 1600 understell, å det vokser ikke på trær. Også må bremsene byttes ut til bremser fra en bil med 2.0S orginalt, f.eks Rekord. Like greit å bare gå for 2.2i bremser med en gang da, så er bilen godkjent for 150hk. Dropp noen utropstegn neste gang, å heller prøv "søk" knappen! Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 en start er å få tak i det nderdre stabstaget til 1.6en. så har du vel alt du treng før å få motoren i bilen ... så kan du kjøre ... da får du den selfølgelig ikke godkjent da ... men det ville du heller ikke ... kan sikkert også bare fjærne stabstaget så får du motoren på plass men det kan fort bli litt farlig ja å en liten ting t ... du må sikkert orge litt me å få kassen festet å slikt peis på å full gass vil bare si at æ ikke tar ansvar før eventuelle ulykker som kan komme i kjølvannet av ideen din :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hehe, sikkert bedre og skimse ned staget enn å fjerne det helt da. :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Tenk om vist du kunne ha brukt all energien du brukte på en million utropstegn i topic'n til å søke, da hadde folk sluppet å svare på ting som har vært tatt opp flere ganger før! Skal du ha denne godkjent må du klappe til med komplett 1600 understell, å det vokser ikke på trær. Også må bremsene byttes ut til bremser fra en bil med 2.0S orginalt, f.eks Rekord. Like greit å bare gå for 2.2i bremser med en gang da, så er bilen godkjent for 150hk. ! må ikke ha hele 1600understellet får å få det godkjent,(men helt klart en fordel med tanke på sikkerhet.og det er det ikke mye av i en kadett) ikke alle på BT som vet forskjell på 1200 og 1600. 1600 krengingsstag er da et must fordi. monterer du skivebremser på bakakselen også så skal det bli godkjent for ca180hk :) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hehe, sikkert bedre og skimse ned staget enn å fjerne det helt da. :D d må bli en diiiiger skims. fikk sikkert et gap på ca10cm på min når jeg satt i 2,0i :D Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 10 cm?, da passer jo ikke 1600 staget heller.. Han på forumet her sa bare 2-4 cm med c20ne motoren. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 merk ca10.men det var mer enn 2-4cm iallefall!! kan kanskje komme litt ann på motor festene?? ;P må i allefall ha en diger skims, men det passa fint med 1600 kr-stag. Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c 1200s Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 så trenger egentlig bare ta bort stab. stagg å kappe å sveise mellom aksel da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c 1200s Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 er ikke noen som har en mellomaksel foring\oppheng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 skaff et 1600 stabstg, om du fjærner det blir d ikke så behagekig å kjøre med. klipp å lim, tutå kjør. er ikke lager/foringer på kadett c på mellomaksel. ikke på min i allefall. Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.