Gå til innhold

Noen som vet noe som Soundmagus stuff?

Ranger emnet

Timmeyh

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Soundmagus x1500 er oppgitt til 1500w rms i 1ohm på nettsiden til produsenten, mens den derimot i manualen står 1250w rms i 1 ohm.

Og siden x3000 er to stk x1500 i en chassis så blir det ikke så vanskelig regnestykke :thumb

Men x3100 vet jeg ingenting om....

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk igår den nye x1501, og etter litt prøvespilling er jeg rimlig fornøyd.

Har ikke fått lagt opp nye ledninger, men slik det er nå, fort montert, så er jeg veldig imponert allerede, kjører den bare sammen med en Pioneer TW-W306C sub, og merket veldig stor forskjell på den i forhold til den gamle amp'n. Var veldig fin finish på forsterkeren også, ikke noe jalla utseende :)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt! takk for bilder :)

Tøff den , litt annerledes enn forgjengeren. Ser de har gitt opp neonlyset til fordel for alu finishen.

Mistenker sterkt at innmaten her er HELT likt x1500, med et par forbredinger naturligvis.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt mulig det den er ganske lik inni, men jeg er hvertfall strålende fornøyd med denne. blir gøy når jeg får gitt den litt last, og nok strøm , skal legges opp til helga, også skal jeg teste en 15" stroker på den , hehe.

Boddiz: Er du fornøyd med SPL subwooferen din? Sikler litt på en slik en

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider