Gå til innhold

Noen som vet noe som Soundmagus stuff?

Ranger emnet

Timmeyh

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Boddiz: Er du fornøyd med SPL subwooferen din? Sikler litt på en slik en

Ja, trøkker bra den, med tanke på prisen på 3004 så tror jeg ikke det er mulig å få et element som spiller HØYERE til samme sum. Lydkvalitet er også helt kurrant for en som ikke er hardcore SQ'er. :thumb

Tror jeg skal ha en måling av det nye oppsettet mitt ved neste lønning, så får vi se hva det er godt for. :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går nok bra for godeste bjaa det:) gutten har bryter serru:)

jeg blei veldig imponert når jeg var med bjaa til posten i storefri ¨å henta den .... nydelig var den. til helgen blir det bygging ja det er sikkert... du må hjelpe meg med å bære opp strokeren da bjaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du Soundmagus på 3004'ern? klarer de å drive bassen bra?

hmm, godt spørsmål. Den driver den på en grei og god måte, og trøkker fint. Men ampen er på ingen måter overlegen til den subben. Tror faktisk jeg ikke klarer å kjøre 3004 HELT UT med den forsterkeren, men dette kan være innbilling også. Har ikke hørt 3004 på noen annen forsterker heller. 3004SPL skal med riktig oppsett(riktig installasjon, riktig kasse og riktig amp) klare i overkant av 140db. Skal ha bilen på måling i oktober (som jeg har sagt x antall ganger nå :) ) så da gjenstår det å se.

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, godt spørsmål. Den driver den på en grei og god måte, og trøkker fint. Men ampen er på ingen måter overlegen til den subben. Tror faktisk jeg ikke klarer å kjøre 3004 HELT UT med den forsterkeren, men dette kan være innbilling også. Har ikke hørt 3004 på noen annen forsterker heller. 3004SPL skal med riktig oppsett(riktig installasjon, riktig kasse og riktig amp) klare i overkant av 140db. Skal ha bilen på måling i oktober (som jeg har sagt x antall ganger nå :) ) så da gjenstår det å se.

Høres bra ut at den ihvertfall klarer å drive den greit :) det absolutt beste vill vel å gå for storebroren SoundMagus Class D, X-3100 da. eller det rimelige valget, x-1501 og pioneer TS-W306DVC

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg spilte 133db med samme oppsettet bare en skikkelig jalla kassa, og noe underdimensjonerte kabler. Ergo x3000 på EN 3004SPL vil bli litt overkill mener nå jeg.

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ingen utvendige sikringer på min hvertfall ;)

Har kjørt soundmagusen sammen med en CV 15"stroker idag, bare testet litt, med jalla kabler og kjørte den i 4 ohm. Er ikke annet enn virkelig imponert, tørr ikke forestille meg hvordan det blir med skikklige kabler og kjøre den i 1 ohm på strokeren, hehe.

Sitter her med litt susing i ørene, trykker så sinnsykt i 100 liters porta kasse..

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PG qx4150 også ser jeg! billig og bra forsterker det. Tror det blir en sound magus på meg også. Virker som en god forsterker. MEN, er det ingen utvendige sikringer på denne nye modellen heller?

Nei, men ifølge produsenten er det 120A intern sikring.

EDIT: Mange som skulle ha SoundMagus nå gitt :D

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider