Stingah Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hei Jeg skal bestille ny orginal turbo fra tyskland, men må vite motortype. Den jeg har for hånden nå er for ALH-motor.. Men hvordan finner jeg ut at det stemmer? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 I følge autodata har du enten AHU eller ALE, motorkoden skal stå på blokken... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ok. Takk :) Hvor mye stress er det egentlig å bytte turbo? Ser nokså greit ut egentlig.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Det som kan være problemet med å bytte turbo er at det er sinnsykt trangt bakom motoren samt at du kan få problemer med skruer som sitter fast så sinnsykt... Et lite spørsmål bare: Hvor mye koster en ny, original turbo, og hvorfor må den byttes? Edit: Ved inntasting av ditt regnummer på mekonomen.no kom følgende opp på Motorkoder: AGR/AHU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Har en sterk misstanke om at turboen fusker når den skal slå inn. På 2200 omdreininger kommer det bare ett kraftig rykk, men draget blir liksom ikke helt det samme.. hehe Jeg skal kjøpe en lett brukt turbo fra tyskland. Får det for noen hundrelapper med porto og alt. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hør med ts elns som du kan sette den inn for deg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Du har AGR motor... Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hvordan vet du det hamansen? hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Sitter på jobb..Møller =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hehe.. Kan du sjekke hva det vil koster å bytte turbo hos dere? Evt. hva en ny turbo koster hos dere? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kan sjekke i morgen, må hente mini i barnehagen nå;-) send meg en mail imorgen så jeg ikke glemmer det=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Den er grei, takker :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg