VeilSide Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Lurte på på om noen hadde noen bilder fra denne? Tar meg frihet til å quote noe av MR2turbo fra ts-ogn forumet Den ene av nevnte Italienske merke, en 348 targa, fikk litt "fingertrøbbel" under oppvisningen... Fikk først litt sladd på bilen i en sving, var inntil betong sperringa, så slapp han gassen og fikk en jæ.... sladd etterfulgt av en rask kontra og forkortet bilen en halvmeter ved hjelp av betongsperringa på andre siden av banen... Alt dette skjedde rett foran der jeg stod som flaggvakt.. Men fyren stoppet ikke.. han bare fortsatte rundt banen og etter en rask kikk tok han turen rett hjem.. Synd når sånt skjer.. Er det noen som har noen bilder fra dette eller andre bilder fra festivalen? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kRYTEC Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Jeg har lagt opp noen bilder her: http://www.trim-4-eldre.com/gallery.asp?path=images/treff/20030810 Kanskje litt for mange av min egen bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg