Gå til innhold

Stort Garasjesalg, bare gi-bort priser

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Masse deler jeg selger, må bort i løpet av uka, ellers kastes alt!

Ford Sierra dohc motor, uten topp. HBO 100kr

Ikke noe galt, toppen er skjært pga registerkjede røyk

Ford sierra dohc motor ledningsnett HBO 50kr

BMW E34 5 serie dashboard ledningsnett komplett. HBO 100kr

Ford Sierra bakstilling m/skivebrems. HBO 500kr

Skiver og klosser må nok kanskje sees over, alt fungerte når det ble demontert.

Ford Sierra instrumenter (1993mod) m/ turteller HBO 200kr

Mitsubishi galant 1989-1992mod motor 2.0 med girkasse HBO 500kr

I god stand, 160 000km,

Bmw E34 Interiør, alle seter og dørtrekk. HBO 500kr

Rift i pute på førersete, ellers er alt helt. Med armlener på begge seter forran, bakseter har midtarmlene og hull til skipose, det er også nakkestøtter bak! Farge på seter er mørkegrått, dørtrekka er svarte med mørkegrå inner felter.

Alle priser er uten frakt. De store delene må hentes, eller kan leveres i en times omkrets fra Gardermoen mot 500kr.

Send PM, eller svar her for spørsmål.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitsubishi galant 1989-1992mod motor 2.0 med girkasse HBO 500kr

I god stand, 160 000km,

Hvor komplett er denne motoren?

Sitter det drivakslinger på den?

Kan du garantere standen?

(jenta mi trenger kanskje ny motor i sin)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren er komplett med eksos manifoil, innsugsmanifoil, topp, fordeler, tennplugger, det som mangler er dynamo, starter og oljefilter braketten, defor selges den så billig. Jeg ga selv over 2000kr for den for et års tid siden.

.. drivaksler går ikke akkurat under "komplett motor" det hører hjemme under kategorien "drivverk" ;)

Kan ikke garantere km stand da jeg ikke har peiling på bilen den satt i. Jeg kjøpte motoren av "vIncent" her på forumet.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. drivaksler går ikke akkurat under "komplett motor" det hører hjemme under kategorien "drivverk" ;)

hehe... måtte bare høre se. Trenger høyre drivaksel også.

Du har ikke brukt den altså?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt den nei. Kjøpte den fordi jeg ville ha en nyere motor + manuell gir i bilen min når jeg hadde galant. Motoren min var sliten og hadde automatgir. Men jeg solgte bilen før jeg kom så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt den nei. Kjøpte den fordi jeg ville ha en nyere motor + manuell gir i bilen min når jeg hadde galant. Motoren min var sliten og hadde automatgir. Men jeg solgte bilen før jeg kom så langt.

Jeg skal høre med frua, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider