Gå til innhold

Pioneer Avic-X1

Ranger emnet

Joacluka

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte audien min for litt over et år siden så var det nettopp blitt montert en avic-x1 i den.

Vet endel om den, men det jeg egentlig lurte på er om det er noe fancy man kan gjøre med den? Det er jo en avansert spiller, så skulle være rart om det ikke var noe skjulte funksjoner i den..

Noen som vet? :)

Audi S4 2,2 1994

BMW 316i 1991

Golf 2 1,6CL 1987

Mitsubishi Galant 2,0 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avic-x1 ja...

Er vel egentlig ikke en fancy spiller bortsett fra veldig veldig mange funksjoner som feks DAB radio, TV, Navigasjon, DVD, CD, Kamera(ryggekamera feks) 3 utganger for god styring av heftig anlegg(har selv erfart dette), innganger i hue å rævva... Noe annet du lurte på?

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få brukt alle disse finessene som kamera, tv, dab osv. må du vel ha en masse ekstra duppeditter som ikke følger med når du kjøper den? Utifra det lille jeg har brukt denne spilleren virker det som en kjempespiller med flust av innstillingsmuligheter.

Det jeg syntes er mest morsomt med den er at du kan koble den til motorstyringsprogrammet i enkelte biler og få speedometer og turteller osv. på den. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har drivi vurdert og sette inn kamera bare for morro. Men vet dere om noe sted man får kjøpt et billig et? Har stort sett bare finni kameraer til rundt 2000. Og altså, det gidder jeg ikke bruke på det. For blir jo bare til fjas. Da kan jeg heler bruke pengene på noe anna fjas. Brennvin feks ;)

Audi S4 2,2 1994

BMW 316i 1991

Golf 2 1,6CL 1987

Mitsubishi Galant 2,0 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få brukt alle disse finessene som kamera, tv, dab osv. må du vel ha en masse ekstra duppeditter som ikke følger med når du kjøper den? Utifra det lille jeg har brukt denne spilleren virker det som en kjempespiller med flust av innstillingsmuligheter.

Det jeg syntes er mest morsomt med den er at du kan koble den til motorstyringsprogrammet i enkelte biler og få speedometer og turteller osv. på den. :D

Du får vel bare speedometer,klokke,kompass og G-kreftviser osv.

Dette er dog standard på f.eks Avic X1BT.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider