Joacluka Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Da jeg kjøpte audien min for litt over et år siden så var det nettopp blitt montert en avic-x1 i den. Vet endel om den, men det jeg egentlig lurte på er om det er noe fancy man kan gjøre med den? Det er jo en avansert spiller, så skulle være rart om det ikke var noe skjulte funksjoner i den.. Noen som vet? :) Siter _______________ Audi S4 2,2 1994 BMW 316i 1991 Golf 2 1,6CL 1987 Mitsubishi Galant 2,0 1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 avic-x1 ja... Er vel egentlig ikke en fancy spiller bortsett fra veldig veldig mange funksjoner som feks DAB radio, TV, Navigasjon, DVD, CD, Kamera(ryggekamera feks) 3 utganger for god styring av heftig anlegg(har selv erfart dette), innganger i hue å rævva... Noe annet du lurte på? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 For å få brukt alle disse finessene som kamera, tv, dab osv. må du vel ha en masse ekstra duppeditter som ikke følger med når du kjøper den? Utifra det lille jeg har brukt denne spilleren virker det som en kjempespiller med flust av innstillingsmuligheter. Det jeg syntes er mest morsomt med den er at du kan koble den til motorstyringsprogrammet i enkelte biler og få speedometer og turteller osv. på den. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacluka Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ja har drivi vurdert og sette inn kamera bare for morro. Men vet dere om noe sted man får kjøpt et billig et? Har stort sett bare finni kameraer til rundt 2000. Og altså, det gidder jeg ikke bruke på det. For blir jo bare til fjas. Da kan jeg heler bruke pengene på noe anna fjas. Brennvin feks ;) Siter _______________ Audi S4 2,2 1994 BMW 316i 1991 Golf 2 1,6CL 1987 Mitsubishi Galant 2,0 1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 For å få brukt alle disse finessene som kamera, tv, dab osv. må du vel ha en masse ekstra duppeditter som ikke følger med når du kjøper den? Utifra det lille jeg har brukt denne spilleren virker det som en kjempespiller med flust av innstillingsmuligheter.Det jeg syntes er mest morsomt med den er at du kan koble den til motorstyringsprogrammet i enkelte biler og få speedometer og turteller osv. på den. :D Du får vel bare speedometer,klokke,kompass og G-kreftviser osv. Dette er dog standard på f.eks Avic X1BT. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg