skims Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 her er min ny innkjøpte familie bil. siden jeg kjøpte bil så måtte min sønn på 3 måneder få en bil også.. en ford 1939.. Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 her er min ny innkjøpte familie bil. siden jeg kjøpte bil så måtte min sønn på 3 måneder få en bil også.. en ford 1939.. hva heter de felgene du har der? Har nye dørpakninger forran til den bilden.. hvis du er int. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Skikkelig go biler begge to, grattis. Men likte best sønnen sin da :-) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skims Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 lulle... dørpakningene på bilen begynner og bli dårlige så det er jeg innteresert i.. hvor mye?? Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skims Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 felgene heter american racing chrome nugget el no.... Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Var det du som eide bilen da det var treff i Surnadalen? Felgene heter American Racing Outlaw 2. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 http://www.steelerubber.com har alt du kan tenke deg av pakninger til amerikansk bil :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 lulle...dørpakningene på bilen begynner og bli dårlige så det er jeg innteresert i.. hvor mye?? det er nye pakninger til 89-90 mod. 1000,- ink frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 http://www.steelerubber.com har alt du kan tenke deg av pakninger til amerikansk bil :) Har kjøpt fra de og er dritfornøyd! De har også billige pakninger liggendes på ebay og er raske til å shippe! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skims Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Var det du som eide bilen da det var treff i Surnadalen?Felgene heter American Racing Outlaw 2. jepp.. var nåkk det ja.. Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 De brukte faktisk nesten $10 på å sende meg en katalog. Den var omtrent 1/3 telefonkatalog bare med pakninger til US-biler fra -30 tallet og til idag, så det virker som de er både store og seriøse. Mange av pakningsprofilene kan kjøpes i metervis ogaå :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg