kinx Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Noen som har prøvd å argumentere mot "pallespikring" med at "voldektsmenn bare slapper av, mens vi må jobb"? Lurer på hvordan retten hadde reagert da? Greit nok for fyllekjøring, men syntes det med straffarbeid for å kjøre for fort er ganske sykt, ellers finnes det noen argumenter jeg ikke har tenkt på? Regner egentlig med mest medhold, når jeg ser hva slags forum jeg skriver dette i, men. Prøv å bruk fantasien, og kom opp med argumenter for hvorfor man faktisk må det.. Det er jo faktisk en arbeidskolloni de tjener penger på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by kinx Noen som har prøvd å argumentere mot "pallespikring" med at "voldektsmenn bare slapper av, mens vi må jobb"? Lurer på hvordan retten hadde reagert da? Greit nok for fyllekjøring, men syntes det med straffarbeid for å kjøre for fort er ganske sykt, ellers finnes det noen argumenter jeg ikke har tenkt på? Regner egentlig med mest medhold, når jeg ser hva slags forum jeg skriver dette i, men. Prøv å bruk fantasien, og kom opp med argumenter for hvorfor man faktisk må det.. Det er jo faktisk en arbeidskolloni de tjener penger på? vel.. Når du råkjører, utsetter du andre for potensiellt større fare. Høres kanskje litt sånn bitchin' ut, men det er jo objektivt fakta! Uansett hvor god du tror du er til å svinge unna personen som feks. har trynt på sykkel rundt hjørnet. Jeg tror ikke pallespikring er for å tjene penger, jeg tror det er mer noe som man ikke skla ha lyst å gjøre igjen. mao. at man ikke skal ha lyst å tråkke på gassen neste gangen. but, maybe I'm mistaken? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 å komme i en arb.koloni fremfor lukket avdeling sees på som en gode.det mest brukte truslen fra betjentene på arb.kolloni/åpen ansalt er jo:pass deg ellers sender vi deg på lukket avd Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg