Gå til innhold

Richard Hammond (Top Gear) alvorlig skadd

Ranger emnet


pals

Anbefalte innlegg

Ser ut til at tennene kom fra det i god behold:

 

He also said the presenter had no visible injuries following the ordeal he had been through other than a black eye.

 

 

Rekonstruksjon: (300 mph == 482.8 km/t !!)

 

1.jpg

 

 

Håper inderlig hamstern kommer tilbake til TopGear uten varige men. Kjenner jeg gutta rett kommer Clarkson til å skryte av at de NESTEN klarte å drepe Hamstern denne sesongen...

 

For å være seriøs, så er kjemien mellom de tre magisk, og jeg ser ikke for meg at programmet skulle bli det samme uten noen av dem. Håper også vi får se mer til Mr. May i sesongen som kommer, han er undervurdert!

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å være seriøs, så er kjemien mellom de tre magisk, og jeg ser ikke for meg at programmet skulle bli det samme uten noen av dem. Håper også vi får se mer til Mr. May i sesongen som kommer, han er undervurdert!

 

 

Helt enig! Den siste sesongen nå var helt spinnvill. Jeg har også stor sansen for Captain Slow! Top Gear ville ikke blitt det samme om en av dem slutta nei..

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi se .. hna har gått på dass av seg selv , han har snakket mye med familien, may sier han er helt ok (ingen varige hodeskader)

 

og hadde vi fått vite dette med en gang så hadde vel få beskymmret seg :P

After a few minutes of unconsciousness Hammond said: “I want to do a piece to camera.” Hammond began fighting with the ambulancemen who tried to prevent him, Clarkson writes.[/Quote]

ingne problem

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert pga det i quoten de har gått ut og sagt at han har hjerneskade ;)

 

På den seriøse siden håper eg hans eventuelt varige mén begrenser seg til halting på venstrefoten.. Noen tøffe arr hadde vel ikkje vært å forakte, med en tattovering med "I got these after crashing while doing 300mph, how did you get yours?" eller noe..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

“You’ve been in a car accident,” I said. “Was I driving like a tw*t?” he asked, before getting out of bed and walking, shakily, to the lavatory.

 

His wife, Mindy, couldn’t believe her eyes. None of us could. It really did seem that he’d had a look through death’s door and decided he didn’t like what he saw on the other side.

 

Later, he looked across at James May and said: “Hello C**k face.”

 

Despite all the odds, it seemed we’d got our Hamster back . . .

 

Two years ago, Richard Hammond, James May and I agreed on a plan of action should one of us be killed while making our show, Top Gear.

 

We decided that after the announcement of the death was made in the following week’s show, the next word should be “anyway”.

 

So if the Hamster had ever careered through the Pearly Gates in a flaming 200mph fireball, I would put on a sombre face, say that Richard Hammond had died and then, after a small pause, say: “Anyway, the new Jag . . .”

 

It was a sort of joke. But then this week, it sort of wasn’t.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg digger clarkson's kommentarer:

 

"The only good news, so far as I could see, was that his teeth were still as shiny and bright as ever."

 

"And there was some hope. While James was leaning over, whispering to our bashed-up friend, Mindy started to stroke his hair and I noticed the hamster’s heart rate had shot up from 60 to 75 beats per minute.

 

 

“Christ, James. He thinks you’re doing the stroking,” I yelled. "

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG-nett`s artikkel i dag om ulykken, samt en samle-liste med alle artikler vedr. ulykken..

 

Hamsteren var ekstremt heldig når uhellet først skulle skje. At de får kritikk for dårlig sikkerhet trenger ikke ha noe med denne ulykken å gjøre, det spekuleres i om en punktering var årsaken, og med en punktering kunne hvem som helst ha forulykket på denne måten.

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår