Gå til innhold

Orion 2500D selges!=)

Ranger emnet

Mad Silence

Anbefalte innlegg

Var det du var på rudskogen med denne forsterkeren koblet i en gammal bmw?

Isåfall så var det en person der som kjørte to bassere med en slik forsterker og DET DUNKA SKIKKELIG!!!

Du har nevnt at du har en gammal bmw, lurte derfor på om det muligens var deg.

Japp, det er nok han dette ja:) Kjøpte en Tru H1 amp av han, og er en skikkelig fyr å handle med. Anbefales på det meste..:) Lykke til med salges Dan Andre! Skal visst være en sinna amp ja, men tviler denne er stor "nok" til mine 2x12" SubZero, om ikke hadde jeg muligens handla.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke subbene bare rata for 1000w rms, litt avhengig av spoler kan du vel fint laste ned til 1ohm i twins? da har du fortsatt noen watt til overs ;) dette er monster amp som sagt.
Hjelper ikke når elementene tåler 2.5kW eller mer, da er ikke 1000wrms noe å rutte med:P 2 slike hadde vært bra..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Om det var en gammal BMW 316 !!!MED!!! skiboks på taket så var det meg vettu;) hehe.

Ja denne ampen er skikkelig sinna. Driver 2 stk Stroker 124 me den;) Spiller som f... samma anlegg jeg hadde med til rudskogen=)

Selges for 7000,- =)

Mvh Mad Silence

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\

Extreme Db-Drag!=)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det=) Bare å se etter skiboksen(haha)

Ja, den er heelt utrolig rå. eneste grunnet til at jeg selger den er for å prøve noe nytt=) hehe. men den driver Strokerne noe hinsides også=)

Og btw, fikk laangt fra max ut av anlegget på rudskogen. dessuten hadde jeg en billig cd spiller og det og da!=)

Men tilbake til det dette dreier seg om, noen interesserte?=)

Mvh Mad Silence

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\

Extreme Db-Drag!=)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/

Lenke til kommentar
Del på andre sider