Gå til innhold

Prosjekt "Rustfri"

Ranger emnet

ekkoj

Anbefalte innlegg

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida så....

Før:

Rustfri_543.sized.jpg

Etter

Rustfri_545.sized.jpg

Rustfri_548.sized.jpg

Rustfri_549.sized.jpg

Dette var helrått. De som ikke liker stilen har ikke noe å si. Denna bilen må man virkelig få sett nøye på :partyon:

Kommer nok til å slå ned som en bombe blant blåøyde VACN medlemmer.:cool:

Mange som sikkert ikke klarer å svelge denne, men det får være deres sak ;)

Bajas Ekkoj, helt klart bajas! :w00t

Thanks ;)

Tror det er det som er meninga iom at han ikke har turt å legge noen bilder i prosjekttråden der....

Er ikke snakk om å ikke tørre.. er mest for å forsøke å ha et lite elemet of surprise neste helg ;)

Har lenge lekt med tanken på å sandblåse en caddy og bare la den være sandblåst.

Denne bilen er et herlig rævspark til alle glætte jyplinger med 35" kromfelger og "full GTO combat kick your ass styling".

Godt med et friskt pust!

Tommy

En kan se det på denne måten.. jeg har ikke tenkt det sånn.. Men, jeg er fullt inneforstått med at bilen nok ikke treffer hovedmålgruppa til max power for å si det slik ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustfri_549.sized.jpg

RÅTT:D. Det eneste som mangla nå var å lakke gasspjeldet innvendig;). Neida, bilen blir så tøff "så atte'". Det paradoksale er at jeg bruker sikkert like mye tid i løpet av ett år på å bremse forfallet på Einserne mine som du har brukt nå på å fjerne lakken og aksellerere korrosjonsprosessen. For treffbilens vedkommende er stort sett kommentarene av typen "kul teknikk - dårlig lakk";). Det hadde de sikkert vært om jeg bare hadde latt forfallet gå sin gang og latt PL'en fått samme standart som Nesby-Golfen - altså naturlig superdårlig stand:D.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta endeledd og fikk på mansjetter på styresnekka idag.. hvorfor jeg jobbet som jeg gjorde kan man jo lurer på, men det ble nå montert alikvel...

Rustfri_558.sized.jpg

Rustfri_562.sized.jpg

Fikk også satt sammen litt mer motor og bytta til poly motorfester

Rustfri_566.sized.jpg

Også hjalp nitewlkr helped meg med å få motoren på plass

Rustfri_586.sized.jpg

En fryd å jobbe når alt er nytt eller pussa opp.. rent og pent

Rustfri_582.sized.jpg

Og vips så var motoren på plass...

Rustfri_585.sized.jpg

Rustfri_591.sized.jpg

Nå får vi bare se hvor lenge shinen holder :p